یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

58 درخت در آتش‌سوزی باغ روستای سراب پرده از بين رفتساعت 16 روز بيست و چهارم خردادماه از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های 125 اطلاع داده شد که باغی در روستای سراب پرده اصلی از حومه خرم‌آباد دچار حریق شده است.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی خرم‌‌آباد، به دنبال دریافت این خبر ماموران ایستگاه حضرت رسول‌(ص) خرم‌آباد فوراً به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

علی‌رغم ناهموار بودن جاده منتهی به باغ، ماموران با تلاش بسیار خود را به باغ رساندند و آتش‌سوزی 50 اصله درخت زیتون و 8 اصله درخت گردو و مو در طول 40 دقیقه تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان مهار شد و از سرایت آتش‌سوزی به باغ‌ها و مزارع اطراف جلوگیری به عمل آمد.

آتش‌سوزی در مرغ‌داری تجره

به صدا در آمدن زنگ حریق ایستگاه حضرت رسول (ص) آتش‌نشانان را از آتش‌سوزی مرغ‌داری در جاده خرم‌آباد‌-بروجرد‌، روستای تجره، با خبر و روانه محل حادثه کرد.

ساعت 11 و نيم ظهر روز 24 خردادماه از طریق تماس تلفنی، حریق فوق به مرکز پیام 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان عازم محل آتش سوزی در روستای تجره شدند.

در پی حضور به موقع آتش نشانان و در طول 35 دقیقه تلاش آتش‌سوزی مرغ‌داری مهار شد.

علت این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بی‌احتیاطی در هنگام جوشکاری و استفاده از سیم‌کشی تک‌فاز برق جهت جوشکاری اعلام شد.

در این حادثه خساراتی به مرغ‌داری وارد آمد ولی خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

 

 

 

 

منبع: روابط عمومي آتش‌نشاني خرم‌آباد

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا