یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کشف 158 کيلوگرم مواد افيوني وارده به لرستان/ دستگيري 5 قاچاقچيفرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به کشف 158 کيلوگرم مواد افيوني در عمليات روز سه‌شنبه پليس استان از افزايش 100 در‌صدي انهدام باند‌هاي توزيع کننده مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش يافته، سردار محمد قنبري در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در پي کسب اطلاعات دريافتي مبني بر جابه‌جاي محموله مواد مخدر از استان‌هاي شرقي کشور توسط يکي از باند‌هاي معروف قاچاق مواد مخدر با 3 دستگاه خودرو به لرستان‌، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان اين خبر را مورد بررسي قرار دادند و پس از تعقيب و مراقبت توانستند اين باند حرفه‌اي را شناسايي و منهدم نمايند.

قنبري با اشاره به اين که قاچاقچيان که قصد داشتند مواد مخدر را در سطح استان توزيع کنند با عمليات به موقع ماموران تيرشان به سنگ خورد افزود: در اين عمليات سه خودرو در محور بروجرد‌– خرم‌آباد توقيف و 5 تن از قاچاقچيان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به کشف 158 کيلو و 700 گرم ترياک در اين عمليات از کشف 736 کيلو و 373 گرم انواع مواد مخدر از ابتداي سال جاري تا کنون خبر داد.

وي در ادامه از کشف 100 در صدي افزايش انهدام باندهاي توزيع‌کننده مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

اين مقام انتظامي با اشاره به انهدام 19 باند توزيع‌کننده مواد مخدر و توقيف 111 دستگاه خودرو مربوطه طي سال گذشته تا کنون در لرستان ، اظهار داشت‌: 4 هزار و 352 معتاد پر‌خطر در اين مدت در استان نيز دستگير و جهت بازپروري به کمپ‌هاي ترک اعتياد تحويل شدند.

 

 

منبع: پايگاه خبري پليس

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا