یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

درختان كاج پشت‌بازار و باغ انار خيرآباد طعمه حريق شدندساعت 23 و 40 شب بيستم خردادماه و در پي با خبر شدن آتش‌نشانان ایستگاه امام صادق‌(ع) از حریق درختان کاج در محله پشت‌بازار خرم‌آباد، خودروی اطفای حریق بلافاصله به محل آتش‌سوزی روانه شد.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی خرم‌آباد، با تلاش 12 دقیقه‌ای آتش‌نشانان آتش‌سوزی 6 اصله درخت کاج مهار شده و از سرایت آن به درختان دیگر جلوگیری به عمل آمد.

همچنين دو روز قبل نيز ساعت 17 و 30 دقيه عصر از طریق تماس تلفنی به مرکز پیام 125 اطلاع داده شد که باغ اناری در خیابان ساحلی خیر‌‌آباد جنب پل شکسته دچار حریق شده است.

ماموران ایستگاه آتش‌نشاني امام صادق‌(ع) بلافاصله به محل آتش‌سوزی اعزام شدند و با تلاش نيم ساعته، آتش‌سوزی چندین اصله درخت انار مهار شد و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آمد.

علت آتش‌سوزی نیز بی‌احتیاطی اعلام گردید.

در حادثه ديگر روي داده، ساعت 13 و 30 دقيقه ظهر روز بيستم خردادماه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه‌ی 125 آتش‌نشانی، خبر سقوط دختری 16 ساله از ارتفاعات بام لرستان، به آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

ماموران واحد امداد و نجات آتش‌نشانی خرم‌آباد بلافاصه به محل حادثه اعزام شدند.

در پی حضور فوری امدادگران در محل، دختر 16 ساله که دچار مصدومیت شده بود با استفاده از تجهیزات امدادی از پرتگاه بالا کشیده شده و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شد.

 

 

 

منبع: تركمن‌‌شاهي- روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا