یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آتش‌سوزي پمپ بنزين در خرم‌آبادساعت 16 روز دوشنبه 12 خردادماه با به صدا در آمدن زنگ حریق ایستگاه آتش‌نشاني امام صادق‌(ع)، خبر آتش‌سوزی پمپ بنزین ابتدای خیابان شهید اردشیر کرمی پشت‌بازار را داد.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی، به دنبال تماس تلفنی شهروندان با مرکز پیام 125‌، آتش‌نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و حریق را مهار نموده و از انتشار آن به اطراف جلوگیری كردند.

علت حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بی‌احتیاطی در حین تخلیه تانکر سوخت اعلام شد.

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

آتش‌سوزی در كارگاه چوب‌بری

آتش‌سوزی در يك کارگاه چوب‌بری، مامورین آتش‌نشاني ایستگاه حضرت رسول را به محل حادثه واقع در کرگانه، کوچه اندیشمند یکم، کشاند.

به دنبال تماس تلفنی با سامانه 125 آتش‌نشانی در ساعت 14 روز دوشنبه دوازدهم خرداد‌ماه، آتش‌نشانان بلافاصله به محل اعزام شدند و در اسرع وقت در محل حضور یافتند.

با تلاش مداوم ماموران در طول 28 دقیقه حریق به طور کامل مهار شد و از انتشار آن جلوگیری به عمل آمد.

این حریق به علت بی‌احتیاطی در استفاده از بخاری گازوئیلی‌، حادث گردید.

این آتش‌سوزی نيز خسارات جانی در پی نداشت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1393-03-16 09:54
سرعت عمل شما در اطلاعرسانی هم قابل تقدیره!!!!!
دوشنبه اتفاق افتاده جمعه خبرشو میزنید؟؟!!!
___________________________
يافته: با سلام. خبر را دير ارسال مي‌كنند. به هر حال به منظور پوشش وقايع و حوادث ترجيح مي‌دهيم اين گونه موارد را با اندكي تاخير هم كه شده منتشر كنيم. درست مثل اسامي فوت شده‌ها گه گاهي با يك هفته تاخير ارسال مي‌شوند. اين گونه اخبار ابتدا بايد توسط مدير مربوطه در اداره يا سازمان رصد و تاييد شوند تا اجازه انتشار بيابند و گر نه ما هم مي‌توانستتيم بدون ذكر تاريخ آن را منتشر كنيم مخاطب محترم. هم‌اكنون برخي خبرگزاري‌هاي معتبر نيز اخبار برخي ادارات را كه يك هفته قبل اتفاق افتاده‌اند با تاخير منتشر مي‌كنند و كسي هم توجهي نمي‌كند!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا