یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دكتر پيمان آستركي مدير كل پزشك قانوني استان لرستان - يافته

مديركل پزشكي قانوني استان لرستان گفت: بررسی آمار‌ها حاکی از روند رو به کاهش تعداد کشته شدگان در اثر سوانح رانندگي سال 92 نسبت به سال قبل از آن است.

به گزارش روابط عمومی پزشكي قانوني استان لرستان، دكتر "پيمان آستركي" با اشاره به آمار مقایسه‌ای از تعداد کشته‌شدگان در تصادف طي سال‌های 91 و 92 گفت: بررسی آمارها حاکی از آن است که تعداد کشته‌شدگان در اثر تصادف در سال 92 نسبت به سال قبل از آن، 9.7 درصد کاهش داشته است.

وي ضمن بیان این مطلب، افزود: طي سال 92 تعداد افراد فوت شده در سوانح رانندگی 499 نفر بوده که از این تعداد 395 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 61 نفر در مسیرهای درون‌شهری، 42 نفر در جاده روستایی و يك نفر در جاده‌های خارج از استان جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته آستركي در سال 91 تعداد متوفيات سوانح رانندگي در این استان 553 نفر بوده که از این تعداد 433 نفر در جاده‌های برون شهری، 75 نفر در جاده‌های درون شهری، 43 نفر در جاده‌های روستایی و  دو نفر در جاده‌های خارج از استان جان باخته‌‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی لرستان در خصوص آمار مربوط به مصدومان حوادث رانندگی سال 92 نیز اعلام کرد: آمار مصدومان حوادث رانندگي نسبت به سال 91 با روند رو به رشد مواجه بوده است.

آستركي افزود: تعداد پرونده‌های تصادفات سال 1392 لرستان 8 هزار و 974 نفر و تعداد پرونده‌های تصادفات سال 91 اين استان 8 هزار و 840 نفر بوده است كه سال 92 در مقایسه با آمار سال 91 به میزان 5.1 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا