یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

غلامرضا جباری طلا فروش مقتول بروجردی- يافته

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از دستگیری عوامل قتل طلافروش بروجردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ "مهدی پورغلامحسین" گفت: سوء قصد به این شهروند بروجردی حدود ساعت 22 شب یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه درب منزل وی در خیابان بهار انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: لحظاتی پس از وقوع حادثه، اکیپ مجهزی از پلیس آگاهی و پیشگیری نیروی انتظامی این شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه مقتول به همراه پسرش مورد این سوء قصد واقع شده بودند، توضیح داد: پس از انتقال مجروحین به بیمارستان، به دلیل شلیک گلوله به اعضای حیاتی نامبرده و شدت جراحات وارده، در اتاق عمل جان باخت.

وی جراحات وارده به پسر مقتول را از ناحیه پا و سطحی برشمرد.

این مسئول تصریح کرد: پس از بازبینی دوربین مغازه طلافروشی این شخص با توجه به عدم وقوع سرقت وجه نقد و طلاجات مغازه، انتقام جویی شخصی در این سوء قصد محرز شد.

پورغلامحسین بیان داشت: از شب وقوع حادثه به پسر بزرگ مقتول مظنون شده و به همراه چند مظنون دیگر، آنان را به پلیس آگاهی شهرستان بروجرد انتقال دادند.

وی توضیح داد: به منظور انجام تحقیقات تکمیلی و یافتن عوامل اصلی قتل، مظنونین در همان شب آزاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه شایعه‌های زیادی در این زمینه در سطح شهر بروجرد وجود داشت، تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان با بی‌توجهی به این شایعات، تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه انجام دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد تاکید کرد: عصر دیروز پنج مظنون این قتل دستگیر شدند که یکی از عوامل اصلی آن در بین دستگیر شدگان حضور داشت.

پورغلامحسین از شناسایی دیگر عامل این قتل خبر داد و گفت: این فرد نیز تحت پیگرد قرار داشته و به‌زودی دستگیر می‌شود.

وی با تکذیب اختلافات صنفی و طایفه‌ای، علت وقوع این قتل را اختلافات خانوادگی عنوان و تصریح کرد: فرزند مقتول با اجیر کردن دو نفر و دادن وعده 500 میلیون ریالی نقشه آن را ترتیب داده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه فرزند مقتول در بازجویی‌های به عمل آمده، به شدت ابراز پشیمانی کرده است، علت این قتل را انگیزه مالی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمکن مالی پدر موجب شده بود، فرزند پسر وی به طمع دستیابی به ثروت پدرش، اقدام به این کار کرده و با اجیر کردن دو نفر، نقشه قتل وی را اجرایی کرده است.

لازم به ذکر است مرحوم غلامرضا جباری كه در بروجرد به شغل طلا فروشی مشغول بود و یک‌شنبه گذشته در جلوی منزلش با شلیك گلوله به قتل رسید.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1394-01-25 02:58
;-) چرا بعضی از ما ادما به عاقبت کاری که میخوایم انجام بدیم فکر نمیکنیم ..چقدر باید ادم بی رحم باشه که در ازای پول جون انسانی رو بگیر .وچقدر باید اولاد پست و حقیر باشه بخاطر مالی که به هر حال ارث بهش میرسیده دست به کثیف ترین کار دنیا بزنه اونم پدر خودش .ادم ثروت دنیا رو داشته باشه ولی محبت پدر ومادرو نداشته باشه انگار هیچی نداره.
نقل قول کردن
#2 قره سواری 1394-02-13 16:41
متاسفم برای این اولاد بد ومطمئنم تاوان سختی درانتظارش است
نقل قول کردن
#3 یاسر 1394-02-27 04:48
واقعا که آدم چی بگه به این پسر آخه متاسفم
نقل قول کردن
#4 مهدی 1394-10-02 17:52
واقعا برای این پسر متاسفم :cry: :cry:
نقل قول کردن
#5 علی رضا 1394-10-16 01:26
واقعا متاسفم این شاالله خدا اولادی مثل خودش نصیبش کنه .که بتونه تقاص پدرش رو ازش بگیره . امین یا رب العالمین.
نقل قول کردن
#6 مجتبی 1394-12-12 22:08
هیچ وقت قضاوت نکنین چون شغل شما قضاوت کردن در مورد دیگران نیست ...
نقل قول کردن
#7 گیوکی 1398-06-26 16:21
ای دریغا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا