یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از کشته شدن ۴ نفر و مصدومیت ۲ نفر بر اثر برخورد خودرو‌ها در محور بروجرد - نهاوند خبر داد.
به گزارش شامگاه شنبه یافته، محمد قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت ۲۰و ۴۸ دقیقه شامگاه شنبه ۱۵ مردادماه طی تماس تلفنی از کشیک اداری جمعیت هلال احمر بروجرد مبنی بر برخورد خودرو‌های سمند و ۴۰۵ در کیلومتر ۱۹ محور بروجرد نهاوند عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری اشترینان به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: شدت حادثه به حدی بود که ۴ نفر از سرنشینان خودرو‌ها قبل از حضور نیرو‌های امدادی در صحنه جان خودرا از دست داده بودند.
قدمی تأکید کرد: عوامل امدادی پس از بررسی صحنه حادثه اقدام به رهاسازی مصدومین و فوتی‌های حادثه نمودند و مصدومین توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت در پایان گفت:‌امیدواریم هموطنان عزیز قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد همچین حوادث ناگواری نباشیم.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1401-05-16 23:23
بخدا بعضیا با داشتن گواهینامه هم لیاقت و صلاحیت رانندگی ندارن. آخه چجوری رفتن که این آهن‌پاره ازش بجا مونده؟ آموزش فرهنگ رانندگی و تاکید بیشتر بر آن در طی مراحل اخذ گواهینامه و برگزاری کلاسهای بیشتر در این‌مورد خیلی ضروریه.
نقل قول کردن
#2 م 1401-05-20 08:14
جاده نهاوند ، بسیار جاده ناایمنی است
و باید گفت جاده مرگ
بخشی از تصادفات ناشی از ایمنی بد جاده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا