یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان- يافتهفرمانده انتظامي استان لرستان از كشف 48 كيلو و 800 گرم ترياك و انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان اليگودرز خبر داد.

به گزارش يافته به نقل از پايگاه خبري پليس‌، سردار "محمد قنبري" در اين خصوص گفت‌: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال يك محموله بزرگ مواد مخدر از استان‌هاي مركزي كشور مطلع و تحقيقات خود را براي متوقف كردن آن شروع كردند.

وي بيان داشت: با شروع تحقيقات و حضور برنامه‌ريزي شده ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان‌، پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اليگودرز و ايست بازرسي در محورهاي مواصلاتي شهرستان اليگودرز‌، سرانجام ماموران‌، خودروي مورد نظر را در ورودي شهر اليگودرز شناسايي نمودند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار كرد: ماموران طي عملياتي در ورودي شهرستان اليگودرز نسبت به توقف آن اقدام و در بازرسي اوليه، مقدار 48 كيلو و 800 گرم ترياك در بسته‌بندي‌هايي كه به شكل ماهرانه‌اي در داخل خودرو جاسازي شده بود كشف و ضبط شد.

"سردار قنبري" افزود: در اين رابطه 4 نفر متهم دستگير و 2 دستگاه خودرو توقيف كه با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

"قنبري" مبارزه با عناصر تهيه و توزيع مواد مخدر را از اولويت برنامه‌هاي نيروي انتظامي دانست و تصريح كرد‌: "لرستان" مكان امني براي قاچاقچيان مواد مخدر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا بهمنی 1393-10-10 03:20
خواهشن با مواد فروشان برخورد شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا