یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان- يافتهفرمانده انتظامي استان لرستان از كشف يك ميليون عدد انواع مواد محترقه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد قنبري" از آمادگي پليس براي اجراي طرح نظارت بر چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: هدف ما تامين امنيت و آرامش شهروندان عزيز مي‌باشد و در اين راستا برنامه‌ريزي‌هاي جامعي صورت گرفته است.

اين مقام انتظامي ضمن هشدار به قانون‌شكنان بيان داشت: پليس استان خطوط قرمزي را براي مردم در روز چهارشنبه آخر سال اعلام و هرگونه عبور از اين خطوط را تخلف و مستلزم برخورد قانوني مي‌داند.

اين مقام مسوول، حركات نمايشي با خودرو، آلودگي صوتي، ايجاد مزاحمت، خروج از ضوابط اخلاقي، برهم زدن نظم ترافيكي و تخريب اموال عمومي را خط قرمز پليس اعلام و خاط‌رنشان كرد: اميدواريم مردم فهيم استان شادي و نشاط خود را به مزاحمت براي ديگران تبديل نكنند.

قنبري در ادامه بيان داشت: براي برگزاري مراسم چهارشنبه آخر سال هيچ فضايي در مركز و ساير شهرستان‌ها پيش‌بيني نشده و به كليه رانندگان خودرو و موتورسواران مزاحم هشدار داد در صورت توقيف برابر هماهنگي‌هاي به عمل آمده تا پايان تعطيلات توقيف مي‌‌شوند.

وي اظهار داشت: امسال نيز همانند سال هاي گذشته اين فرماندهي در زمينه‌هاي مختلف تمهيدات لازم را براي تامين امنيت مردم در چهارشنبه آخر سال انديشيده شده است.

قنبري افزود: با شادي مردم مخالفتي نداريم ولي با هر گونه قانون‌شکني و ايجاد مزاحمت براي ديگران در چهارچوب قانون برخورد خواهيم کرد.

وي افزود: ما در بحث آگاه‌سازي عمومي مواد محترقه اقدامات گسترده‌اي انجام داده‌ايم و در چند ماه اخير قريب به يك ميليون انواع مواد محترقه قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامي استان عنوان داشت: حفظ آرامش و آسايش مردم از اصلي‌ترين اهداف ما در نيروي انتظامي است و در اين مسير تمام تلاش خود را به کار خواهيم بست.

قنبري در خاتمه افزود: هيچ بهانه‌اي براي اخلال در آرامش و آسايش مردم براي ما موجه نيست از اين رو در چهارچوب قانون با فروشندگان و توليد‌کنندگان مواد محترقه که امنيت رواني مردم را به مخاطره مي‌اندازند برخورد خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1392-12-22 19:38
برای رضایت جناب قنبری دیگر برادران امسال در زیباکنار خرم آباد مجلس گریه و زاری همگانی همراه با روشن کردن شمع برای افزایش جو غم و غصه برگزار می گردد. از کلیه همشهریان خواهشمند است جهت عدم تخلف و عبور از خطوط قرمز پیاده در این مراسم حاضر شوند.
_________________________
يافته: دوست عزيز ما نبايد به بهانه يك شب خوشي همگاني، آرامش افراد مسن، بيماران و يا حتي نويسندگاني كه نياز به آرامش دارند را با انفجار ترقه‌هايي در حد بمب بر هم بزنيم.
اي كاش مكاني مناسب بيرون شهر براي اين عزيزان در نظر گرفته شود
نقل قول کردن
#2 hadi 1392-12-23 03:07
پارسال ما در ضلع شمالی دریاچه کیو یک با ماشین در حال حرکت بودیم و یک بوق زدیم یگان ویژه ما را از ماشین پیاده کرد و ما و ماشین را گشت و چیزی پیدا نکرد بعدش با ما درگیر شد و زدیم و خوردیم...
امیدوارم باز هم تکرار نشه.....
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1392-12-23 18:46
یافته گرامی بنده هم مخالف ترقه و انفجار و مزاحمت برای نویسندگانم.اما قبول کنیم که برخورد قهری با جوان و منع افراد از مراسم چهارشنبه سوری باعث حساسیت بیشتر افراد می شود. هنگامی که از تریبون های مختلف مراسم ملی مملکت را مراسمی زشت توصیف می کنند و کلیت آنرا به چالش می کشند نباید انتظار رعایت خطوط قرمز آن هم به زور توقیف و بازداشت را داشت. در ضمن رسم خطرناکی در سالهای اخیر باب شده که مراسم ملی در جبهه مقابل اسلام نشان داده می شود که همین بدعت شوم بزرگترین ضربه را به دین مردم وارد کرده و از طرفی باعث شده ناهنجاری هایی چون استفاده از مواد محترقه در این شب خاص افزایش یابد. کاش برای یک بار هم که شده از در تعامل با مردم دراییم تا نتیجه مبارک آن را نیز تجربه کنیم.انحراف از مراسم باستانی این شب بر هیچکس پوشیده نیست اما راه اصلاح جامعه تهدید و تحقیر نیست. در ضمن با نهایت احترام به سرور و سالار شهیدان در ایام عاشورا هم شاید باشند نویسندگانی که در پی سکوت برای نوشتن باشند و بیمارانی که در آرزوی ساعاتی آرام برای استراحت اما هرگز کسی در آن شب ها به نویسنده ها فکر نمیکند.
________________________
يافته: همين امشب حال يكي از بستگان مسن من به خاطر انفجار ترقه پشت پنجره وخيم شد! خداوند هر چه مردم‌آزار است به هر بهانه‌اي را لعنت كند. تكليف ما كه مي‌خواهيم هر شب آرامش داشته باشيم چيست؟ خوب اين عزيزان بيرون شهر بروند و سنت اصيل خود را اجرا كنند. كسي هم مخالفتي با هيچ چيز ندارد. بر.ند بيرون شهر و بمب هم منفجر كنند اما مزاحم كهن‌سالان، نوزادان و بيماران و آنان كه از سر و صدا متنفرند نشوند. شمار اين افراد كه نيازمند آرامشند كم‌تر از ترقه‌اندازها نيست!
در ثاني اين رسم چيز ديگري بوده و فقط به پريدن از روي آتش محدود مي‌شده نه به انفجار بمب و آلودگي صوتي!
نقل قول کردن
#4 بیرانوند 1392-12-23 18:47
به نقل از hadi:
پارسال ما در ضلع شمالی دریاچه کیو یک با ماشین در حال حرکت بودیم و یک بوق زدیم یگان ویژه ما را از ماشین پیاده کرد و ما و ماشین را گشت و چیزی پیدا نکرد بعدش با ما درگیر شد و زدیم و خوردیم...
امیدوارم باز هم تکرار نشه.....

امیدوارم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا