یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گروه‌هاي امداد و نجات متشكل از كوهنوردان زبده و امدادگران هلال‌احمر لرستان موفق شدند "محمد لشني" كوهنورد مفقود شده دروردي را پس از 4 روز زنده پيدا كنند.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر لرستان، لشني كه از صبح روز جمعه از مسير "پياره" به كوه "پريز" در شهرستان دورود رفته بود، براي آخرين بار ساعت 17 و 17 دقيقه عصر همان روز با خانواده‌اش تماس تلفني برقرار كرد و خبر سلامتي خود و بازگشت به خانه را تا شب داد.

پس از آن، به دنبال عدم مراجعه وي در جمعه ‌شب، با اطلاع‌رساني اعضاي خانواده وي از صبح روز شنبه عمليات جست‌وجو براي پيدا كردن وي آغاز شد و با وجود پيدا كردن رد او از طريق دست‌نوشته‌اي كه بر برف‌ها در مورد خطر ريزش بهمن باقي گذاشته بود، اما تا صبح روز سه‌شنبه اثري از وي به دست نيامد.

در شرايطي كه به علت بدي آب و هوا و مه‌آلود بودن منطقه و نيز سرماي شديد، اميد ناچيزي به زنده بودن وي مي‌رفت، خوشبختانه صبح روز سه‌شنبه گروه‌هاي امداد و نجات، لشني را كه به دليل سقوط از صخره در منطقه "پاتاف"ˈ مصدوم شده بود، پيدا كرده و پس از انتقال به روستاي "دره‌اسپر" و مراحل مقدماتي درمان براي درمان نهايي به به بيمارستان دورود منتقل كردند.

به اين ترتيب كوهنورد ماجراجوي دورودي پس از 5 روز حضور در كوه پريز، در روز چهارم جست‌وجوي گروه‌هاي امدادي، به طور معجزه‌آسايي از مرگ نجات يافت!

محمد لشني كوهنورد گم‌شده دورودي- يافته

محمد لشني (سمت راست)

 

 


 

دیدگاه‌ها  

#1 قاسمی 1392-11-29 14:00
آرزوی سلامت برای ایشان دارم و خدا را شاکرم
نقل قول کردن
#2 ظفر فولادوند 1392-12-11 13:38
هام د هولت سالار بیا سری بزن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا