یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از نجات جان دختر بچه‌ای سه‌ساله و کشف سرقت خودرو طی اقدام سریع و به‌موقع کاربر تلفن 110 و پلیس شهرستان کوهدشت خبر داد.
به گزارش یافته، "سرهنگ حسین نجفی" گفت: روز گذشته فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و با لحنی مضطرب و هراسان اعلام داشت بچه و ماشینم را دزدیدند و کاربر 110 به‌سرعت جزئیات و اطلاعات موردنیاز را از پدر کودک ربوده شده پرسید.
وی در ادامه افزود: کاربر باتجربه بلافاصله موضوع را با کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد شهرستان کوهدشت اعلام کرد و خود نیز پیگیری‌های لازم برای حضور سریع‌تر نیروها انجام داد.
وی گفت: مأموران با به‌کارگیری شیوه‌های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی خودرو و مکان توقف خودرو در یکی از روستاهای حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضائی به روستای موردنظر عزیمت که سارقان به‌محض مشاهده خودروهای پلیس اقدام به فرار کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس عرصه را بر سارقان تنگ کرد و به آن‌ها دستور ایست داد ولی متأسفانه سارقان به دستور و شلیک تیرهای هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند و درنهایت خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیر مجاز از کنترل راننده خارج و واژگون شد و ماموران سه نفر متهم سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان انتقال داد.
معاون عملیات انتظامی لرستان در مورد چگونگی سرقت خودرو بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده محرز شد مالک خودرو به همراه همسر و فرزندش در خودرو حضور داشتند که پس از پارک اتومبیل در جلوی منزلشان خود و همسرش برای انجام امور شخصی از خودرو خارج و سوییچ را در ماشین جای می‌گذارد که در بازگشت متوجه می‌شود سارقان از غفلت و فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربودند.
سرهنگ نجفی افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از اتومبیل پیاده که توسط مأموران به آغوش خانواده‌اش باز گردانده شد.
وی در پایان ضمن توصیه به رانندگان و مالکان خودروهای شخصی بر رعایت نکات ایمنی گفت: هرگونه مورد مشکوک را با پلیس 110 در میان بگذارند.

بی‌توجهی پدر باعث ربوده شدن خودرو و فرزند 3 ساله شد

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا