یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در اولین ساعات بامداد، سرپرست سازمان فوریت‌های پزشکی لرستان خبر از برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور نورآباد _نهاوند داد که در این حادثه مادر و پسری فوت کردند و 14 نفر هم مجروح شدند.
به گزارش یافته، ساعت یک بامداد امروز جمعه 15 شهریورماه 98 و بر اثر این حادثه متأسفانه به علت شدت جراحات ۲ کشته (مادر و پسر) و 13 نفر هم مصدوم شدند که به بیمارستان ابن‌سینای شهرستان دلفان و بیمارستان نهاوند انتقال یافتند.
 
۷ مجروح بر اثر تصادف دو خودرو پراید در الشتر
سرپرست سازمان فوریت‌های پزشکی لرستان در خبر دیگری اعلام کرد که در تصادف دو خودرو پراید در محور فیروزآباد-الشتر ۷ مجروح برجای گذاشت.
علاءالدین شیخی خبر از تصادفی داد که در ساعت 9 و 15 دقیقه بین دو خودرو سواری پراید در محور فیروزآباد-الشتر (روستای منصورآباد) به وقوع پیوست که در این حادثه هم ۷ نفر مصدوم شدند و به بیمارستان امام خمینی شهرستان الشتر انتقال یافتند.
 
واژگونی خودرو در جاده اراک - بروجرد یک کشته به جا گذاشت
روز جمعه به نیمه نرسیده بود که مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان هم از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در جاده اراک - بروجرد خبر داد.
صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در کیلومتر ۹ محور بروجرد اراک رخ داد که از چهار سرنشین خودرو ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند ولی متأسفانه یکی از مصدومین در بیمارستان فوت کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 ایرانی 1398-06-16 12:15
با سلام
سال 1381 در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل بودم به خاطر همین از جاده نورآباد- خرم آباد تردد می کردم. همان سال عملیات چهاربانده کردن این مسیر آغاز شد. الان 17 سال از آن تاریخ میگذره و عملیات چهاربانده کردن این مسیر هنور به اتمام نرسیده یعنی واقعاْ تاسف باره که سه دولت متوالی هنور نتونستن این کار را به پایان برسونن. وضع خودرو ها هم که معلومه. افسوس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا