یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان لرستان از دستگيري فردي كه با جلب اعتماد روستاييان شهرستان بروجرد اقدام به كلاهبرداري‌هاي متعدد كرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد قنبري" گفت: در پي ارجاع يك فقره پرونده كلاهبرداري به پليس آگاهي شهرستان بروجرد مبني بر كلاهبرداري ميلياردي در شهرستان بروجرد، تحقيقات پليس براي شناسايي اين فرد شروع شد.

فرمانده انتظامي استان لرستان گفت: در تحقيقات اوليه از مال‌باختگان مشخص شد فردي با ظاهري آراسته به اهالي روستاي فلك‌الدين شهرستان بروجرد مراجعه و با جلب اعتماد اين روستاييان اقدام به كلاهبرداري مبلغ 20 ميليارد ريال کرده و از محل متواري مي شود.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با اعلام اين موضوع از طريق مالباختگان اكيپي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان بروجرد تحقيقات جامعي را براي شناسايي وي در دستور كار خود قرار دادند.

قنبري در ادامه خاطر نشان كرد: طي چندين ماه تلاش هويت واقعي فرد كلاهبردار كه تحت تعقيب پليس و داراي سوابق متعدد كيفري از جمله سرقت، كلاهبرداري و خيانت در امانت بود براي کاراگاهان روشن شد.

اين مقام مسئول در استان ادامه داد: بلافاصله كارآگاهان پليس به محل مورد نظر اعزام و وي را در مخفي‌گاهش دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان بروجرد انتقال دادند.

فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اعترافات متهم دستگير شده تصريح كرد: در بازجويي‌هاي صورت گرفته از متهم، وي به كلاهبرداري به ارزش 20 ميليارد ريال اعتراف كرد.

قنبري افزود: در تمامي اين پرونده‌ها متهم با استفاده از عناوين مختلف اقدام به كلاهبرداري نموده كه شاكيان پرونده شناسايي و متهم با هماهنگي دستگاه قضايي براي برخورد قانوني به زندان معرفي شد.

وي در پايان ضمن قدرداني از همکاري مردم با نيروي انتظامي در شناسايي و کشف جرم، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشكوك را سريعاً به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا