یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محيط زيست لرستان - يافته

یگان اجرایی محیط زیست شهرستان خرم‌آباد موفق به دستگیری  13 نفر شکارچی غیر مجاز به همراه 17 قبضه اسلحه شکاری و 63 عدد فشنگ، 3 قطعه کبک زنده و 20 سهره زنده به همراه 5 تور زنده‌گیری و دیگر ادوات شکار گردید.

به گزارش روابط عمومي محيط زيست استان لرستان، مسئول اداره محیط زیست خرم‌آباد در این خصوص اعلام داشت: با توجه به بارش برف در روزهای اخیر و سرد شدن هوا ،حیوانات وحشی از قبیل پرندگان و .... جهت تهیه غذا به مناطق نزدیک روستایی وارد میشوند ،همین امر موجب سواستفاده شکارچیان بی رحم غیر مجاز می‌گردد.

"امین مرادی" اضافه کرد: البته جهت مقابله با این پدیده، ما تمهیداتی شامل گشت‌زنی، کنترل بیشتر و ریختن دانه برای حیوانات انجام داده‌ایم.

وي اظهار داشت: بر همین اساس یگان اجرایی محیط زیست شهرستان خرم آباد موفق به دستگیری 13نفر شکارچی غیر مجاز به همراه 17 قبضه اسلحه شکاری و 63 عدد فشنگ، 3 قطعه کبک زنده و 20 سهره زنده به همراه 5 تور زنده‌گیری و دیگر ادوات شکار از اینان کشف و ضبط گردید، پرونده متخلفین جهت هرگونه برخورد قانونی به مراجع قضایی شهرستان خرم آباد معرفی گردیدند

مرادی در پایان اظهار امیدواری کرد، هم‌وطنان در این فصل سرما به کمک نیروهای محیط زیست بشتابند و مسئولین را در یاری رساندن به حیواناتی که بر اثر سرما به مناطق روستایی جهت کسب غذا می آیند یاری نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا