یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
ناجابه گزارش پایگاه خبری یافته، «سردار حاجی محمد مهدیان نسب» گفت: مأموران پليس آگاهي در آزادراه خرم‌آباد به يك دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور 22 هزار عدد انواع لوازم تزئينی و 4 هزار و 600 عدد اسباب‌بازی خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که از استان‌های جنوبی کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، کشف شد.
سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر دستگیرشده است، افزود: کارشناسان ارزش محموله مكشوفه را 4 ميليارد ريال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
كشف پتوی قاچاق در دلفان
فرمانده انتظامی دلفان از کشف 150 تخته پتوی قاچاق از یک دستگاه پژو پارس در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ کرم حسین سپه‌وند گفت: مأموران ایست بازرسی گشور حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر «نورآباد- هرسین» به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور 150 تخته پتوی خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که از استان‌های کشور به استان‌های غربی جنوبی بارگیری شده بوده کشف شد.
سرهنگ سپه‌وند ارزش محموله مكشوفه را 110 ميليون ريال اعلام كرد و گفت: در اين رابطه يك متهم دستگیرشده است.
 
دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح‌های مبارزه با سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «صفی اله بیرانوند» گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه عده‌ای سوداگران مرگ در سطح شهر اقدام به توزیع مواد مخدر می‌نمایند، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: پس از شناسایی و رصد دقیق و تحت نظر قرار دادن افراد توزیع‌کننده، با هماهنگی مقام قضائی در چندین عملیات 19 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شد.
بیرانوند اظهار داشت: طی بازرسی از محل اختفاء افراد دستگیرشده مقادیری انواع مخدر کشف و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا