یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس جمعیت هلال‌احمر پل‌دختر گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در رودخانه کشکان پل‌دختر سقوط کرد که هیچ اثری از خودرو و چهار سرنشین آن نیست.
هیچ اثری از خودروی سقوط کرده در کشکان و سرنشینانش نیست رییس جمعیت هلال‌احمر پل‌دختر گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در رودخانه کشکان پل‌دختر سقوط کرد که هیچ اثری از خودرو و چهار سرنشین آن نیست. به گزارش یافته، علی کیانی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این خودروی سواری از خرم‌آباد به سمت پل‌دختر در حرکت بود که در پیچ روستای جلگه خلج به رودخانه کشکان سقوط کرد. وی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های واصله از پلیس‌راه ملاوی این خودرو متعلق به یک خانواده چهار نفره از شهر رومشکان لرستان است. رئیس جمعیت هلال‌احمر پل‌دختر افزود: این خودرو با سقوط در رودخانه به طور کامل همراه با سرنشینان ناپدید شد . وی گفت: راننده این خودرو صادق سوری اهل رومشکان است که همراه با همسر و 2 فرزند خود زیر آب رفته است. کیانی افزود: تلاش نیروهای امداد و نجات، سه تیم از جمعیت هلال‌احمر، اورژانس 115، نیروی انتظامی و پلیس‌راه و آتش‌نشانی پل‌دختر برای پیدا کردن این خانواده ادامه دارد. وی اظهار کرد: آتش‌نشانی پل‌دختر برای یافتن خودروی غرق‌شده و سرنشینان از خرم‌آباد درخواست غواص داده است.به گزارش یافته، علی کیانی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این خودروی سواری از خرم‌آباد به سمت پل‌دختر در حرکت بود که در پیچ روستای جلگه خلج به رودخانه کشکان سقوط کرد.
وی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های واصله از پلیس‌راه ملاوی این خودرو متعلق به یک خانواده چهار نفره از شهر رومشکان لرستان است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر پل‌دختر افزود: این خودرو با سقوط در رودخانه به طور کامل همراه با سرنشینان ناپدید شد .
وی گفت: راننده این خودرو صادق سوری اهل رومشکان است که همراه با همسر و 2 فرزند خود زیر آب رفته است.
کیانی افزود: تلاش نیروهای امداد و نجات، سه تیم از جمعیت هلال‌احمر، اورژانس 115، نیروی انتظامی و پلیس‌راه و آتش‌نشانی پل‌دختر برای پیدا کردن این خانواده ادامه دارد.
وی اظهار کرد: آتش‌نشانی پل‌دختر برای یافتن خودروی غرق‌شده و سرنشینان از خرم‌آباد درخواست غواص داده است.

دیدگاه‌ها  

#1 رستمی 1396-11-14 01:15
میشه بگید چطور متوجه این اتفاق شدن وقتی اثری نیست؟
نقل قول کردن
#2 چگنی 1396-11-15 19:36
جاده های پلدختر به دلیل عرض کم و پیچ های خطرناک هر روز حادثه و تصادف دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا