یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام سه باند بزرگ كالاي قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال در استان خبر داد.
9 کانتینر کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال کشف شدبه گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اصلی پليس در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مبارزه قاطع و پیگیر با قاچاق کالا است، گفت: طي ۴۸ ساعت گذشته پلیس آگاهی لرستان سه باند بزرگ قاچاق کالا را که از جنوب به سمت استان‌های هم‌جوار بارگیری شده بود شناسايي و منهدم کردند.
وی خاطرنشان کرد: در اين عمليات 9 کانتینر توقيف و سه باند قاچاق منهدم و در اين راستا ۱۰ نفر شناسايي و دستگیر شد.
سردار مهديان نسب با بیان اینکه بر اساس برآوردی که توسط کارشناسان صورت گرفته، ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق ۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: تور پليس در سطح استان گسترده شده و مقابله و مبارزه با قاچاق کالا اولویت اصلی ما است.
فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر اینکه کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم‌خانگی، ابزار صنعتی و لوازم آزمایشگاهی خارجي قاچاق است، افزود: اکثر این کالاها به صورت مستقیم از بندرهاي جنوبي بارگیری شده‌اند.
وی در ادامه از انهدام 63 باند کوچک و بزرگ طی 9 ماهه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان كرد: در 9 ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته 720 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی لرستان با بيان اينكه لرستان شریان حیاتی برای عبور کالا از جنوب به مرکز و از غرب به شمال است، یادآور شد: در محورهای مواصلاتی استان مبارزه با قاچاق کالا به صورت حرفه‌ای، پیش‌دستانه و انتظامی در حال پیگیری است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا