یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي كوهدشت از متلاشی شدن يك باند تهيه و توزیع مواد مخدر و كشف مقدار 13 کیلوگرم مرفين در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ " علي نجات كرمي" گفت: در پي اخبار واصله مبني بر فعالیت يك باند تهيه و توزیع مواد مخدر از استان‌های شمالي به شهرستان كوهدشت با یک دستگاه خودرو سواري پژو پارس موضوع به‌طور ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.
وی گفت: عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با هماهنگي مقام قضائي، در محور مواصلاتي مستقر و ضمن رؤیت خودرو مذکور طي يك عمليات برنامه‌ریزی شده آن را توقیف و در بازرسي از خودرو مقدار 13 كيلوگرم مواد مخدر از نوع مرفين کشف کردند.
فرمانده انتظامي كوهدشت اظهار داشت: در اين راستا دو نفر سوداگر مرگ دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفي شدند.

كالاي قاچاق در شهرستان چگني توقیف شد
 فرمانده انتظامي چگني از کشف تعدادی كالاي قاچاق در شهرستان خبر داد.
سرهنگ «سلطان مراد زارع» اظهار داشت: مأموران گشت يگان امداد شهرستان در بزرگراه خرم زال به يك دستگاه پژو 405 كه به سمت خرم‌آباد در حال عبور بود مظنون و با هماهنگي مقام قضائي آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی چگنی در ادامه افزود: ماموران در بازرسي از خودرو مذکور تعداد 14 دستگاه تلويزيون خارجي قاچاق كشف و یک نفر را دستگير کردند.
وی خاطرنشان كرد: کارشناسان ارزش ريالي اين محموله را 70 ميليون تومان برآورد کردند.
سرهنگ زارع اظهار داشت: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائی شد.

 

 کشف کالای قاچاق میلیوني در شهرستان سلسله
فرمانده انتظامی سلسله از کشف تعدادی کالای قاچاق در شهرستان خبر داد.
سرهنگ فضل اله منصوري گفت: مأموران انتظامی شهرستان در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي با هماهنگي مقام قضائي یک دستگاه گنج یاب، چهار دستگاه تلویزیون، دو دستگاه ماشین لباس‌شوئی خارجي و مقدار یک تن و 500 كيلو درخت بلوط را کشف كردند.
وي در ادامه افزود: در اين راستا سه نفر دستگير و سه خودرو نيز توقيف شد.
فرمانده انتظامي سلسله گفت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را 500 میلیون ریال اعلام كردند.
سرهنگ منصوري در پايان گفت: افراد خاطي با تشكيل پرونده راهي مراجع ذيصلاح شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا