یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قبل از بازگشت نمایندگان اعزامی نباید گمانه‌زنی کرد و پس از ارائه گزارش نماینده کمیسیون امنیت، گزارش را به صحن علنی مجلس هم ارائه می‌کنیم.
گزارش آتش‌سوزی نفت‌کش ایرانی به صحن مجلس ارائه می‌شودبه گزارش یافته، علاءالدین بروجردی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 دی‌ماه) مجلس شوری اسلامی در جمع خبرنگاران درباره آخرین پیگیری‌ها از نفت‌کش ایرانی، اظهار کرد: برومندی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی به همراه ربیعی مسئول پیگیری‌کننده این مساله در حال حاضر در شانگهای حضور دارند، با مقامات چینی مذاکره کردند و باید تا تکمیل اطلاعات منتظر بمانیم.
وی گفت: سفیر کشورمان در پکن از روز اول پیگیر موضوع بوده و تلاش‌های خود را انجام داده، دولت و مجلس نیز نمایندگان را اعزام کردند اما نظر نهایی در مورد چگونگی وقوع اتفاق را باید تا زمان بازگشت نمایندگان اعزامی منتظر ماند و گمانه‌زنی نکرد و بعد از آن گزارش لازم را به صحن علنی مجلس هم ارائه می‌کنیم.
شایان ذکر است روز شنبه (١٦ دی‌ماه) یک فروند نفتکش ایرانی با یک فروند کشتی فله‌بر چینی برخورد کرد که باعث حریق نفتکش و مفقود شدن ٣٢ پرسنل آن شد. تاکنون پیکر سه پرسنل پیدا شده است.
این کشتی صبح امروز به طور کامل غرق شد و تمام سرنشینان آن کشته شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا