یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سازمان هواشناسی کشور با اعلام این‌که روز پنج‌شنبه 16 آذرماه 96 ضمن افزایش فعالیت سامانه، گستره بارش غرب، جنوب غرب و همچنین استان‌های ساحلی دریای‌خزر و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی را فرا خواهد گرفت، متذکر شد بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به‌صورت برف خواهد بود.
به گزارش یافته، سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای نسبت به بارش باران و برف در کشور و احتمال آب‌گرفتگی معابر در برخی استان‌ها هشدار داد.
 متن اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است:
پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۹۶: بارش باران و برف در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات زاگرس در غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان و ارتفاعات البرز در استان‌های گیلان، مازندران، تهران و البرز و بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر عمومی در گیلان و مازندران.
جمعه ۱۷ آذر ۹۶: بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر عمومی در شرق مازندران، غرب گلستان و بارش برف و کولاک برف در ارتفاعات شرقی مازندران، ارتفاعات گلستان و ارتفاعات خراسان شمالی.
از اواخر وقت روز پنجشنبه بارش در نوار غربی کشور کاهش می‌یابد و بارندگی در این روز غالباً در زاگرس جنوبی و دامنه و ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور روی می‌دهد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا