یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی پل‌دختر از انهدام باند سارقان منزل در اين شهرستان خبر داد و گفت: به‌صورت شبانه‌روز رفتار مجرمانه سارقان و بزهكاران را رصد و در فرصت مناسب آنان را به دام قانون و عدالت می‌سپاریم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "صفر عبدالوند" گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در پل‌دختر مأموران اين فرماندهي با راه‌اندازی چندين اكيپ گشت خودرويي در قالب گشت‌های نامحسوس و بهره‌گیری از مأموران متخصص و انجام كار دقيق پيرامون نحوه و چگونگي دستگيري سارقان، در قالب اجراي طرح‌های پيشگيرانه انتظامي و اجرای طرح‌های ارتقاء امنيت اجتماعي به‌منظور دست‌یابی به اهداف موردنظر و به دام انداختن آن‌ها و كشف اموال مالباختگان اين مهم در دستور كار پليس قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: خوشبختانه كاركنان اين فرماندهي طي هماهنگي با مقام قضائی پل‌دختر ضمن شناسايي متخلفان و سارقان سابقه‌دار و اجرای طرح احضار سارقان، كنترل و نظارت و پايش مستمر بر آن‌ها سرانجام چهار نفر سارق سابقه‌دار شهرستان در عملياتي غافلگیرانه و ضربتي در مخفيگاهشان دستگير و از آنان 50 عدد كليد گاوصندوق و منزل و یکسری ابزار و آلات مربوطه كشف شد.
فرمانده انتظامی پل‌دختر افزود: در تداوم اين طرح همچنین 12 نفر معتاد دستگير و به كمپ ترك اعتياد معرفي ضمن این‌که مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك كشف و 6 دستگاه خودرو و 8 موتورسيكلت فاقد مدارك نیز توقيف و روانه پاركينگ شد.
وی با تقدير و تشکر از زحمات خبرنگاران به عنوان افرادي كه وجود آن‌ها می‌تواند آرامش خاطر به شهروندان دهند و بااطلاع رساني به‌موقع و انتشار صحيح و دقيق اخبار و اطلاعات نقش بی‌بدیلی در جهت توسعه امنيت و احساس امنيت ايفاء می‌کنند گفت: پلیس به‌عنوان خادمان مردم، از ایثار جان درراه اعتلاي ارزش‌های اسلامي و تأمین امنيت شهروندان از هيچ كوششي فروگذار نخواهد شد ضمن این‌که به‌صورت شبانه‌روز رفتار مجرمانه سارقان و بزهكاران را رصد و در فرصت مناسب آنان را به دام قانون و چنگال تيز عدالت می‌سپارد و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.
سرهنگ عبدالوند با اشاره به این‌که همه بايد با نيروهاي انتظامي همکاري مستقيم و متقابل داشته و در ايجاد امنيت شهر خود دخيل باشند اظهار داشت: پليس پناهگاه مردم است و شايسته است همه مسئولان، پليس را در انجام وظايف محوله که همان پيشگيري و مبارزه با جرائم و حفظ آرامش و امنيت است، ياري کنند.
وی با بیان این‌که اقتدار نيروي انتظامي درگرو ايجاد سرمايه اجتماعي است و سرمايه اجتماعي در سايه مشارکت نهادها ايجاد مي‌شود از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به هشدارهاي پليسي، هرگونه موارد مشكوك را به مركز فوریت‌های پليسي 110 گزارش دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا