یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد گفت: واژگونی تریلر و برخورد با موتورسیکلت در کیلومتر 15 محور بروجرد - اراک 2 کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
به گزارش یافته، محمد کرمی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تریلر حامل روغن حدود ساعت 21 امشب بعد از انحراف از مسیر اصلی واژگون شده و با موتورسیکلت برخورد می‌کند که راکب موتورسیکلت دردم فوت می‌کند.
وی افزود: مصدومان حادثه پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل می‌شوند که راننده تریلر در بیمارستان براثر جراحت وارده جان خود را از دست می‌دهد.
شهرستان بروجرد در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور قرارگرفته و به عنوان دروازه لرستان از سمت شمال کشور محسوب می‌شود.
عملیات اجرایی احداث آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراک به عنوان یکی از قطعه‌های اصلی مسیر ارتباطی شمال به جنوب کشور از سال‌های پیش آغازشده که با توجه به حجم تردد خودرو تکمیل این آزادراه باید تسریع یابد.
 
چهار مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور ازنا به اراک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور ازنا به اراک بین چهار دستگاه خودرو منجر به مصدوم شدن چهار نفر شد.
صارم رضایی افزود: این حادثه شامگاه دوشنبه در 17 کیلومتری مسیر ازنا به اراک بین 2 دستگاه پراید، یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خاور اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: یکی از مصدومان حادثه با اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافت و سه نفر دیگر سرپایی مداوا شدند.
وی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.
شایان ذکر است که روز گذشته در حادثه‌ای دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در شهرستان ازنا به دورود 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر مجروح شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا