یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان، از دستگيري دو سارق احشام و كشف 30 راس دام سرقتی به ارزش دو میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «عباس نظری» گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت تعداد 30 رأس دام از وی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی دو سارق احشام شده و در یک عملیات برنامه ریزی شده و منسجم خودروی حامل احشام سرقتی را حین جابجایی دام‌ها توقیف و متهمان را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: متهمان در بازجویی‌های اوليه به بزه انتسابي خود معترف و اظهار داشتند قصد انتقال احشام مسروقه برای فروش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خرم‌آباد داشته‌اند.
سرهنگ نظری تصریح کرد: ارزش دام‌های کشف شده دو میلیارد ریال اعلام شده است.
وی در پایان گفت: سارقان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شدند.
 
کشف قاچاق دو میلیاردی در الیگودرز
فرمانده انتظامی استان از كشف 247 هزار و 430 متر سيم و كابل برق خارجي قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال در اليگودرز، خبر داد.
سردار "مهديان نسب" گفت: ماموران انتظامی ايست و بازرسي خمه اليگودرز در محور اصفهان - اليگودرز به يك دستگاه كاميون مظنون و بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي آن را توقيف کردند.
وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودرو مذكور، 247 هزار و 430 متر انواع سيم و كابل برق خارجي قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
سردار مهديان نسب با اشاره به دستگيري يك نفر در اين خصوص گفت: كارشناسان ارزش كالاي قاچاق كشف شده را سه ميليارد ريال اعلام كردند و فرد خاطي با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

دیدگاه‌ها  

#1 م 1396-07-07 09:51
30 راس دام به ارزش دو میلیارد؟؟؟؟ برادر خوب یعنی هر گوسفند شش میلیون و پانصد هزار تومان!.!!!؟ اگر اینجوری بود عمو شمسعلی من جواب سلام کسی را نمیداد.
نقل قول کردن
#2 hldv 1396-07-26 13:56
منظورش 200سال آینده است زدی تو ذوق خبریش......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا