یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و توقیف 22 دستگاه موتورسیکلت و شش دستگاه خودرو متخلف و مزاحم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " سرهنگ صفی اله بیرانوند" با اشاره به دستگیری 10 متهم تحت تعقیب در این طرح گفت: يکي از برنامه‌های که ما در سال جاري به‌صورت جدي پيگيري می‌کنیم و براي آن برنامه‌ریزی‌های زيادي انجام داده‌ایم، اجراي طرح دستگيري متهمان تحت تعقيب در خرم‌آباد است.
بیرانوند عنوان داشت: متهمان تحت عناوين مختلف از جمله سرقت، نزاع و درگيري و...، تحت تعقيب مراجع قضايي بوده که خوشبختانه با همت نيروي انتظامي خرم‌آباد دستگير شدند.
وی ادامه داد: در این طرح 23 معتاد تابلو نیز شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد سطح شهرستان معرفی شدند.
 
انهدام باند سرقت احشام
فرمانده انتظامي بروجرد، از شناسايي و انهدام باند سارقان احشام و کشف 6 رأس احشام سرقتي در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " عليرضا دليري" گفت: در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر سرقت احشام از یک عشایر، شناسايي و پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد: ماموران آگاهي با كارهاي اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضائي، سه نفر اعضاي باند را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
وي اظهار داشت: ماموران در مخفيگاه سارقان شش رأس احشام سرقتي کشف كردند.
دليري خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده سارقان به جرم خود اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد در پايان با اشاره به شناسايي مالباخته، گفت: متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند.

12 فقره سرقت در پرونده کیف‌قاپ
فرمانده انتظامي دورود، از دستگيري سارق حرفه‌ای کیف‌قاپ كه با تشكيل باند اقدام به کیف‌قاپی می‌کرد خبر داد.
سرهنگ "محمد ملكشاهي" گفت: در پي چندين فقره کیف‌قاپی در سطح شهر دورود، ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي، موضوع را به‌صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.
وي افزود: كارآگاهان با اقدامات اطلاعاتي و همكاري مالباختگان، سرنخ‌هایی از سركرده باند را در يكي از مناطق آلوده و جرم خيز شهرستان شناسائي كردند.
به گفته ملكشاهي سركرده اعضاي باند در عملياتي غافلگيرانه دستگير و جهت تحقيقات فني به پليس آگاهي دلالت داده شد.
فرمانده انتظامي دورود، اظهار داشت: در بازجويي فني به عمل آمده مشخص شد سارق حرفه‌ای سابقه‌دار با همدستي سه نفر با خودرو و موتور سيكلت در سطح شهرستان دورود اقدام به کیف‌قاپی می‌کردند.
وي با اشاره به اينكه، سرباند کیف‌قاپ و همدستانش تاكنون به 12 فقره سرقت اعتراف كردند، تصريح كرد: در عملياتي ديگر دو نفر از همدستانش دستگیرشده و تلاش جهت دستگيري ديگر سارق نيز ادامه دارد.
فرمانده انتظامي دورود در پايان با اشاره به اينكه كليه مالباختگان شناسايي شده‌اند گفت: متهمان پس از بازسازی صحنه سرقت‌ها و با تكميل تحقيقات به مرجع قضائي معرفي شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا