یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: علت قطع چند اصله درخت در سطح شهر، خشکیدگی کامل آن‌ها بوده است.
سعید اسدالهی در گفتگو با خبرنگار یافته در خصوص مطالب منتشرشده روزهای اخیر در فضای مجازی، علت قطع چند اصله درخت در سطح شهر خرم‌‌آباد را تشریح کرد و گفت: درخت‌هایی که توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز قطع‌شده‌اند به طور کامل خشک شده بودند.
وی با بیان این که شهرداری هیچ درخت تَری را قطع نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: وجود درختان خشک در سطح شهر خطرناک است و ممکن است به جان و مال مردم آسیب وارد شود.
رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد تصریح کرد: تا کنون چندین خودرو به دلیل این که شاخه‌ها و یا خود درخت روی آن‌ها افتاده، دچار خسارت شدند و سازمان پارک‌ها و فضای سبز هزینه خسارتشان را پرداخت کرده است.
اسدالهی بیان داشت: میزان صدمات مادی و پرداخت هزینه‌ به آن‌ها اهمیت چندانی ندارد اما اگر جان یک شخص در خطر بیفتد، جبران‌ناپذیر خواهد بود.
علت قطع برخی درختان در خرم‌آباد، خشکیدگی کامل آن‌ها است
خبر: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 طولابی 1396-05-16 15:19
دیگه بدتر! مسئول عدم رسیدگی به درختان شهر و خشک شدن آنها مگر شهرداری نیست و مگر به این خاطر حقوق نمی گیرند ؟
این که میشود عذر بدتر از گناه
نقل قول کردن
#2 سروش 1396-05-16 15:42
از سایت خوب و جامع یافته انتظار داریم اسیر احساسات بعضی افراد نشود و فوری هرمطلبی که می گویند شما منتشر می کنید این باعث بی اعتباری یه رسانه خواهد شد عده ای هستند تو این شهر دوستیشون به مانند خاله خرسه است به خیال خودشان دوستدار شهرشان هستند و دائما کارشون جوسازیه ..الان بجای درج مطالب احساسی انتظار داریم مطلبی بنوسید که چرا درختهای پارک شهر یکی یکی خشک می شوند ..باید بررسی بعمل آید .
نقل قول کردن
#3 یزدان 1396-05-16 16:56
کاش جایی درختانی که خشک شدن درخت جدید کاشته بشه مثل خیابان معلم به سمت هتل رنگین کمان که روزی به چهاراه رنگین کمان معرف بود اما دیگر اینجور نیست
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-05-16 17:25
درختها به درستی ابیاری نمیشن .متاسفانه درختان بام خرم اباد هم در حال حشک شدن هستند شهرداری باید منظم تر کار کند .
نقل قول کردن
#5 ظريف 1396-05-16 18:38
به نقل از یزدان:
کاش جایی درختانی که خشک شدن درخت جدید کاشته بشه مثل خیابان معلم به سمت هتل رنگین کمان که روزی به چهاراه رنگین کمان معرف بود اما دیگر اینجور نیست

اينو خوب اومدي . از شهرداري سوال كن به چه حقي هتل رنگين كمان به جاي عقب نشيني سهمتر هم جلونشيني داشت و از مال مردم توسط چه كسي و با چه قيمتي به سرمايه گذار واگذار شد ؟ آيا در اين استان كسي نيست اينها علني را ببيند و با آنها برخورد كند ؟ پياده روي غرب اين هتل قبلا پنج متر عرض داشت اما پس از ساخت هتل ناگهان پياده رو به يك متر تقليل يافت و درختان هم قطع شدند . سرمايه گذار پولش را در مي آورد ديگر چرا مردم بايد خسارت ببينند ؟ وجدانا شهرداري به مردم عادي هم اجازه ميدهد اينطور ساخت و ساز كنند و چهار متر جلو بيايند؟
نقل قول کردن
#6 شهروندان گلدشت غربی 1396-05-17 10:18
قطع درختان گلدشت غربی پشت هتل نسل باران بطور شبانه به چه دلیلی بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا