یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان، از دستگيري سارق خودرو و محتویات آن و کشف 20 فقره سرقت در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سردار " محمد قنبری " گفت: در پي وقوع یک فقره سرقت خودرو در خرم‌آباد بلافاصله مأموران دايره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.
به گفته فرمانده انتظامي لرستان، مأموران آگاهي با روش‌های تخصصی و جمع‌آوری ادله و مستندات لازم سارق خودرو را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي وي را دستگير كردند.
سردار قنبري تصريح كرد: سارق در بازجویی‌های اوليه به 20 فقره سرقت خودرو و محتویات آن با همدستي سه نفر ديگر اعتراف كه هر سه نفر همدست سارق طي عمليات پليسي دستگير شدند.
وي افزود: پس از شناسایی محل‌های سرقت و شناسایی شکات، 12 دستگاه خودرو سرقتي کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
فرمانده انتظامي استان در پایان گفت: سارق و همدستانش با تکمیل پرونده، تحويل مرجع قضائي شدند.

دستگیری سارقان محتويات خودرو در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری سه سارق حرفه‌ای و کشف 15 فقره محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "صفی اله بیرانوند" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت محتویات خودرو در خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران کلانتری 14 اين شهرستان با انجام كارهاي اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگيري سه سارق حرفه‌ای شدند.
وی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 15 فقره سرقت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: از سارقان یک دستگاه پراید نیز کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد در پايان از شهروندان خواست: وسايل نقليه خود را به تجهيزات امنیتی مجهز و از پارک خودروها در محل‌های کم تردد و رها کردن آن به‌صورت روشن در کنار معابر پرهيز و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
  
کشف بیش از 69 تریاک در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد، از دستگيري چهار سوداگر مرگ و كشف 69 کیلو و 700 گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ دلیری گفت: در پي دريافت خبري مبني بر جابجايي مقاديري مواد مخدر توسط چهار سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو پارس از استان‌های جنوبي به استان‌های هم‌جوار، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: مأموران در محورهاي مواصلاتي بروجرد مستقر كه با رؤیت مأموران و تور ايست بازرسي سوداگران مرگ متواري و پس از تعقیب و گريز، درنهايت خودرو را توقيف کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد اظهار داشت: با دستگيري چهار سوداگر مرگ، در بازرسي از خودرو مذکور 69 کیلو و 700 گرم ترياک که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف شد.
سرهنگ دليري اظهار داشت: چهار سوداگر مرگ با تشكيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شدند.

کشف بیش از 30 هزار ليتر بنزین قاچاق در دلفان
فرمانده انتظامی استان از توقيف يک دستگاه تریلی حامل بیش از 30 هزار ليتر بنزین قاچاق در شهرستان دلفان خبر داد.
سردار " محمد قنبری» گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملي، مأموران انتظامی دلفان به یک دستگاه تریلی حمل سوخت مشکوک و آن را توقيف كردند.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: مأموران در بازرسی خودرو مذكور مقدار 30 هزار و 700 لیتر بنزین قاچاق کشف كردند.
فرمانده انتظامي لرستان تصریح كرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائي شد.
سردار قنبری ضمن تأکید بر عزم پليس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتي از هم‌وطنان خواست؛ در صورت اطلاع از فعاليت قاچاق سوخت، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا