یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از افزایش 139 درصدی کشف انواع مواد مخدر طي چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته،سرهنگ "صفی اله بیرانوند" گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خرم‌آباد در این مدت مقدار 68 کیلو و 574 گرم انواع مواد مخدر نيز کشف شد.
وي با اشاره به افزایش 139 درصدی کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت 33 خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، در اجراي طرح‌های ارتقاء امنيت اجتماعي، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوریت‌های پليسي 110 به اين فرماندهي اطلاع، تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.


پلمپ 179 واحد صنفي متخلف در بروجرد

فرمانده انتظامي بروجرد، از پلمپ 179 واحد صنفي متخلف در چهارماهه نخست امسال در اين شهرستان، خبر داد.
سرهنگ "عليرضا دليري " گفت: مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين فرماندهي با همکاري مسئولان اتحادیه‌های صنفي از تعداد یک هزار و 662 واحد صنفي در چهارماهه نخست امسال در بروجرد بازديد كردند.
فرمانده انتظامي بروجرد افزود: در اين راستا 179 واحد صنفي متخلف به دليل عدم رعايت مقررات انتظامي، صنفي و شئونات اسلامي با هماهنگي مقام قضايي پلمپ شد.
سرهنگ دليري تصريح کرد: در اين رابطه يک هزار و 330 فقره تعهدنامه و 189 اخطاريه نيز صادر شد.
وي افزود: در اين مدت 287 قليان، شش هزار نخ سيگار خارجي قاچاق، 11 هزار و 500 عدد قرص و داروهاي غيرمجاز و سیزده هزار و 500 عدد انواع ترقه نيز کشف شد.
فرمانده انتظامي بروجرد، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوریت‌های پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

كشف پتو و البسه خارجي قاچاق در دلفان
فرمانده انتظامي دلفان از كشف تعدادي پتو و مقاديري البسه خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی نجات کرمی" گفت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی کشور شهرستان، در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، حين كنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه پژو 405 را توقيف كردند.
وي افزود: مأموران در بازرسي از خودرو تعداد 187 تخته پتو و 120 ثوب البسه زنانه خارجی فاقد مجوز گمرکی كشف و يك نفر را دستگير كردند.
سرهنگ کرمی ارزش کالاهای کشف شده را بنا بر نظر كارشناسان مربوطه 90 میلیون ریال اعلام كرد و گفت: متهم براي سير مراحل قانوني تحویل مراجع ذيصلاح شد.

توقیف 150 رأس دام قاچاق در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي استان از كشف 150 رأس دام قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال در خرم‌آباد خبر داد.
سردار " محمد قنبري" گفت: در پي دريافت خبري مبني بر جابه‌جایی تعدادي احشام قاچاق از استان‌های شرقي كشور به استان‌های شمالي توسط 2 نفر با يك دستگاه كاميون، موضوع در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: مأموران در محورهاي مواصلاتي "خرم‌آباد" مستقر شده و با شناسايي كاميون آن را توقيف كردند.
اين مقام ارشد انتظامي اظهار داشت: در بازرسي از كاميون مذكور 150 راس دام قاچاق كشف شد.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اينكه در اين خصوص 2 نفر دستگير شده است، تصريح كرد: كارشناسان ارزش احشام كشف شده را يك ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام كردند.

توقیف محموله قاچاق 50 ميلياردي در لرستان
فرمانده انتظامي استان، از توقيف 8 دستگاه كانتينر و كشف مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال خبر داد.
سردار " محمد قنبري " در نشست با اصحاب رسانه در محل پليس آگاهي استان گفت: در راستاي مقابله بی‌امان با قاچاقچيان كالا و ارز، مأموران پليس آگاهي در محورهای مواصلاتي، با هماهنگي مقام قضائي، تعداد 8 دستگاه كانتينر كشنده را توقيف كردند.
فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: مأموران در بازرسي از 8 خودرو توقیف‌شده، مقدار 89 تن انواع كالاي قاچاق خارجي شامل لاستيك خودرو، ابزار و يراق، اسباب‌بازی و پارچه فاقد مجوز گمركي را كشف و 12 نفر را دستگير كردند.
سردار قنبري با بيان اين كه محموله‌های قاچاق کشف‌شده بنا بر اعلام كارشناسان 50 ميليارد ريال برآورد شده است، افزود: كالاهاي قاچاق مكشوفه از استان‌های جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود.
وي در ادامه گفت: افراد متخلف با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني، راهي مراجع ذيصلاح شدند.
سردار قنبري در پايان، از سرهنگ عباس نظري رئيس پليس آگاهي لرستان و تعدادي از مأموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي اين فرماندهي با اهدا لوح و هدايا تقدير كرد.

دیدگاه‌ها  

#1 سروری 1396-05-05 14:21
رکود و بیکاری و عدم رونق اقتصادی عامل افزایش این جرایم است. باید به دنبال ایجاد و تکمیل زیر ساخت ها و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار بود
نقل قول کردن
#2 وحیدی 1396-05-05 20:56
خدا لعنت کند سوداگران و قاچاقچیان را که برای کسب پول حرام دست به هر کار خلافی میزنند و تمام جوانان مردم را درگیر این بلای خانمان سوز کرده اند. خیر نبینند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا