یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از ساعت‌ها تلاش غواصان الیگودرز و خرم‌آباد و پشتیبانی امدادگران جمعیت هلال‌احمر الیگودرز جسد جوان غرق‌شده در معدن متروکه روستای باد‌باد از آب خارج شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رضا روحانی جوان ۱۸ ساله الیگودرزی عصر روز گذشته به همراه دوستانش جهت شنا در حوضچه معدن متروکه روستای باد‌باد رفته بود که متأسفانه به دلیل عدم آشنایی به فن شنا و شرایط نامناسب و غیراستاندارد حوضچه مذکور برای انجام شنا غرق شد.
بر اساس این گزارش حاکی در پی وقوع این حادثه غواصان آتش‌نشانی الیگودرز متشکل از محمدرضا شجاعی سرپرست سازمان به همراه حسین غلامی و حسین لرستانی از آتش‌نشانی و غواصان سازمان رسول مرادی و مهندس ابوالحسنی و امدادگران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به سرپرستی غلامرضا لونی در محل حاضر شده و عملیات جستجو را آغاز نمودند اما به دلیل نبود امکانات و همچنین تاریک شدن هوا ادامه عملیات به امروز صبح موکول شد که جهانیان فرماندار این شهرستان از استان درخواست غواص و امکانات نمود و امروز نیز آتش‌نشانان و غواصان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر بی‌وقفه کار خود را آغاز نموده و با پیوستن نیروهای کمکی از مرکز استان ادامه عملیات جستجو در عمق ۱۰ متری حوضچه آغاز شد و در نهایت پس از ساعت‌ها تلاش جسد جوان غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد و به بیمارستان الیگودرز منتقل شد.
روستای بادباد در 15 کیلومتری الیگودرز (به سمت جاده اصفهان) قرار دارد.
 
 
حادثه و تلنگری برای مردم و مسئولین
اما این حادثه غم‌انگیز که اولین واقعه نبوده و آخرین هم نخواهد بود پیام‌های بسیاری داشت که از آن جمله می‌توان به لزوم مراقبت جوانان و خانواده‌های آن‌ها و پرهیز از شنا در اماکن ممنوعه و غیراستاندارد اشاره نمود.
همچنین با عنایت به اینکه شهرستان الیگودرز بیشترین حوزه آبی استان را دارا می‌باشد مسوولین باید برای تجهیز آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر و آموزش غواصی درجه‌یک اقدامی اساسی صورت دهند.


دیدگاه‌ها  

#1 اسی 1396-04-25 10:23
امان از موبایل بدستها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا