یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اعلام مفقودی یاسر، پلیس برای پیدا کردن وی، دست به ‌کار و در تحقیقات اولیه مشخص شد تلفن‌ همراه وی نیز خاموش شده همچنین هیچ اثری از خودروی وی نیز یافت نشد تا اینکه دو هفته بعد از این ماجرا خودروی یاسر بدون سرنشین در خرم‌آباد کشف شد.
به گزارش یافته، افکارنیوز نوشت: اردیبشهت ماه سال 95 مرد جوانی به نام یاسر که راننده پژو بود و در مسیر قم ـ تهران مسافر جابه‌جا می‌کرد، ناپدید شد و خانواده وی با حضور در اداره آگاهی مفقودی یاسر را اعلام کردند.
با اعلام مفقودی یاسر، پلیس برای پیدا کردن وی، دست به‌کار و در تحقیقات اولیه مشخص شد تلفن‌ همراه وی نیز خاموش شده همچنین هیچ اثری از خودروی وی نیز یافت نشد تا اینکه دو هفته بعد از این ماجرا خودروی یاسر بدون سرنشین در خرم‌آباد کشف شد.
از آنجا که پلیس این احتمال را داد که یاسر قربانی سرقت شده باشد تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن وی ادامه پیدا کرد تا اینکه اواخر سال گذشته جسد ناشناسی در حالی که توسط حیوانات خورده شده بود، در اطراف یکی از جاده‌های نزدیک به اصفهان کشف و برای تعیین هویت و انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.
با تعیین هویت جسد کشف شده مشخص شد، جسد متعلق به یاسر است، مأموران در گام بعدی تحقیقات، به مرد جوانی به نام کامران در رابطه با این پرونده مشکوک شده و یکم تیر ماه جاری وی را در پمپ‌بنزینی در منطقه خزانه تهران بازداشت کردند.
کامران که سابقه کیفری در پرونده خود دارد پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش با رد هرگونه دخالت در قتل یاسر به بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من از قتل یاسر بی‌خبرم، در اردیبهشت ماه سال 95 در یکی از زندان‌های تهران به جرم سرقت در حبس بودم و در تأیید اظهاراتم می‌توانید از زندان استعلام بگیرید.
پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران متهم را در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوطه در شهر قم ارسال شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1396-04-04 12:07
خب خدارو شکر اونور دنیا هم ازین اتفاقا بیافته بالاخره یه جوری به خرم آباد ربط پیدا میکنه . آبروی مردم خرم آباد شده بازیچه دست یه عده غارنشین!
نقل قول کردن
#2 علی 1396-04-04 17:56
پرچم خورماوه عزیز سرزمین خورشید همیشه بالاست بهترین مردم دنیا با معرفت انسان واز همه مهمتر با سابقه مبارزاتی زیاد علیه بیگانگان تنها تبریز وخرم آباد هستند که مردمشان در مقابل هر متجاوزی تا پای جان ایستادگی کرده اند من به عنوان یک لک زبان به نام زیبای خورماوه افتخار میکنم .امیدوارم زوایای این پرونده جنایی زود تر کشف شود باتشکر از سایت یافته .وسربرزی خورماوه.
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-04-04 21:16
به نقل از سعید:
خب خدارو شکر اونور دنیا هم ازین اتفاقا بیافته بالاخره یه جوری به خرم آباد ربط پیدا میکنه . آبروی مردم خرم آباد شده بازیچه دست یه عده غارنشین!


نه بابا جسد تو اصفهان بوده فقط ماشین تو خرم اباد پیدا شده احتمالا قاتل وقتی میخواسته از سه راه گلدشت خرم اباد رد بشه وضعیت اشفته اونجا رو که دیده از خیر ماشین گذشته با پای پیاده رفته .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا