یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از دستگيري کلاه‌بردار 6 ميليارد و 400 ميليوني در بروجرد خبر داد.
http://www.yaftenews.ir/images/95/1-95/dastgiri.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، سردار "محمد قنبري" گفت: با مراجعه يك شاکی به پليس آگاهی بروجرد و اعلام اين موضوع كه پدرم قصد وقف اموالش به اداره اوقاف را داشت كه يك نفر از دوستانش از اين جريان مطلع و با شگردهاي متقلبانه اموال را به نفع خود انتقال داده است، رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مالک اموال مدتي به علت بيماري در يكي از بیمارستان‌های جنوب كشور بستری بوده و فرد متخلف از این موقعیت استفاده و با ترفندهای متقلبانه از وي اثر انگشت و بعداً وکالت نامه را اخذ و پس از مرگ وی، اقدام به واگذاری یک واحد ساختمان به نفع خود می‌کند.
فرمانده انتظامي لرستان تصريح كرد: مأموران آگاهي بروجرد با كارهاي اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضائي، متهم را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كه در بازجويي به عمل آمده به جرم خود اعتراف كرد.
وی با اشاره به اينکه بنا بر نظر كارشناسان، متهم مبلغ 6 ميليارد و 400 ميليون ريال از شاکی کلاه‌برداری کرده است خاطر نشان کرد: متهم پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و روانه زندان شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا