یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پلیس آگاهی استان، از انهدام و دستگيري 4 نفر اعضاي باند سارق خودرو و محتویات آن و کشف 9 فقره سرقت در خرم‌آباد خبر داد.
http://www.yaftenews.ir/images/95/1-95/dastgiri.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ " عباس نظری" گفت: در پي دریافت یک فقره پرونده حاوی شکایت فردی مبنی بر اینکه سرقت خودروی شخصی‌اش توسط سارق يا سارقان، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو آگاهی لرستان قرار گرفت.
وی افزود، مأموران آگاهي با روش‌های تخصصی و جمع‌آوری ادله و مستندات لازم سرکرده باند را شناسایی و با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه وی را در مخفیگاهش دستگير کردند.
رئيس پلیس آگاهی استان تصريح كرد: سارق دستگير شده در بازجویی‌های اوليه به همدستی سه نفر دیگر اعتراف و هر سه نفر همدست وي نیز در عملیاتي دستگیر شدند.
وی افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده سارقان به بزه ارتکابی خود معترف و اقرار داشتند پس از سرقت خودروها را اوراق و به فروش رسانده‌اند.
سرهنگ نظری با بیان اینکه تعداد زیادی قطعات و لوازم خودرو از سارقان کشف شده است اظهار کرد: باند سرقت تاکنون به 9 فقره سرقت خودرو و محتویات اعتراف کردند.
وی همچنین بیان کرد: اعضاي باند با تکمیل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا