یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری مجرم حرفه‌ای و سابقه‌دار با 16 فقره سرقت، زورگویی و اخاذی در سطح شهرستان خبر داد.
http://www.yaftenews.ir/images/95/1-95/dastgiri.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته،" سرهنگ صفی اله بیرانوند" گفت: روز گذشته با تلاش مأموران انتظامی کلانتری 11 خرم‌آباد از مجرمان با سابقه و حرفه‌ای که اقدام به اخاذی از بانوان و زورگویی می‌کرد، دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه این فرد تاکنون به 16 فقره جرم شامل 11 فقره سرقت گوشی موبایل، سه مورد زورگویی و دو فقره اخاذی از بانوان اعتراف کرده است، گفت: تلاش برای اعترافات بیش‌تر از وي ادامه دارد.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان کرد: تاکنون 11 دستگاه گوشی سرقتی، سه قبضه قمه، دو جلد شناسنامه سفید به همراه مهر جعلی ثبت‌احوال، 13 عدد رم و فلش از این مجرم کشف شده است.
سرهنگ بیرانوند خاطرنشان کرد: این فرد اقدام به صحنه‌سازی‌های تصادفات صوری کرده تا از این طریق از سازمان‌های بیمه‌گذار سوء استفاده کند كه تاکنون دو فقره فیلم از وي کشف شد.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-03-20 15:51
عجب آدم هایی پیدا میش :o بابا اینا رو تبعید کنید وسط کویر لوت تا زیر آفتاب سوزان بسوزن!همین افراد هستن باعث آبروریزی خرم آباد هستن،میخوان یک شب ره صد ساله رو طی کنن وبا دزدی پولدار بشن؛ همه ما من و شما شده تو زندگی طعم تنگدستی کشیدیم ولی این دلیل نمیشه آدم راه بیوفته تو کوچه ها از مردم زورگیری کنه
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-03-20 15:52
دم نیرو انتظامی هم گرم باید ریشه ی این داشی داشی ها رو قطع کنه
نقل قول کردن
#3 علی 1396-03-20 18:00
این مجرم رو باید به شدید ترین شکل ممکن مجازات کرد زور گیری وکیف قاپی از زنان بی دفاع شهرمان این اوج بی شرافتی وپستی است از دستگاه قضایی ونیروی انتظامی میخواهیم با جدیت وقاطع بااین گونه مجرمان برخورد کنند .با تشکر از سایت یافته
نقل قول کردن
#4 عزیزی 1396-03-20 21:09
سلام
شاکیان محترم رضایت ندهند
قضات محترم هم الطفاتی به رعب و وحشت ایجاد شده داشته باشند و ترس عمومی داشته باشند
نقل قول کردن
#5 عزیزی 1396-03-20 21:13
محاربه و افساد فی الارض
نقل قول کردن
#6 رضا 1396-03-21 08:56
سلام
میخواستم یه تجربه ای رو با خوانندگان محترم درمیون بذارم.
چند وقت پیش داشتم با ماشین و با سرعت پایین از خیابونی رد میشدم و مردی رو در کنار خیابون دیدم که داشت با موبایلش صحبت میکرد. وقتی بهش نزدیک شدم، اون مرد خودشو به ماشین رسوند و دستشو محکم به آیینه سمت شاگرد زد طوری که آیینه جمع شد و شروع کرد به ناله کردن. کمی جلوتر رفتم و دیدم همدستش با یک ماشین پیچید جلوم و راه منو سد کرد. بعد همون مرد که دستشو به آیینه زده بود اومد جلو و گفت دستمو شکستی و دستشو نشون داد که باد کرده بود. البته اینو بگم که اون فرد از قبل دستشو به چیزی زده بود و قصد اخاذی داشت چون اولا با کوبیدن دست به آیینه اینطور دست آدم باد نمیکنه و بعد هم اگه واقعا دستش آسیب دیده بود در این زمان کوتاه (30 ثانیه) دستش باد نمیکرد.
خلاصه خوانندگان مواظب باشن که افرادی به این صورت در صدد اخاذی و باجگیری هستن.
بهترین راهش اینه که با پلیس 110 تماس بگیرید و اون فرد رو به پزشکی قانونی ببرن. راحت تشخیص میدن که این تورم مربط به قبلا هست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا