یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان گفت: با تلاش مأموران انتظامي ازنا و خرم‌آباد 6 سوداگر مرگ دستگير و مقدار 39 كيلو ترياك كشف شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "هبت اله فرخي" گفت: در راستاي مبارزه بی‌امان با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر و دريافت خبري مبني بر فعاليت اعضاي يك باند و انتقال مقاديري مواد مخدر به داخل استان، مأموران مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامي ازنا در عملياتي مشترك با هماهنگي مقام قضائي وارد عمل شدند.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي يك دستگاه خودرو پرايد متعلق به سوداگران مرگ را در ازنا شناسايي و بلافاصله آن را توقيف كه در بازرسي خودرو مقدار 29 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه‌ای جاسازي شده بود كشف و 5 نفر اعضاي باند را دستگير كردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان تصريح كرد: مأموران پاسگاه انتظامي شهيد ماسوري کمالوند خرم‌آباد در عملياتي ديگر حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي در بيرانشهر به يک دستگاه موتورسيکلت مظنون و بلافاصله آن را توقيف كردند.
وی ادامه داد: مأموران با دستگيري راكب موتورسيكلت در بازرسي از آن مقدار ده کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک كشف كردند.
فرخي در پايان گفت: 6 سوداگر مرگ با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 اهورا 1396-03-16 15:36
یه فکری به حال مواد فروشان ورودی شهر خرم آباد بکنید کهریز شده افغانستان کوچک ماموران مبارزه با مواد مخدر یه کاری بکنید چهاراه اسدآبادی وکهریز رو یه فکری به حالش بکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا