یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از نجات کوهنورد شوشتری از قله سِن بُران اشترانکوه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدباقر محمدی" ضمن اعلام این خبر افزود: با اطلاع از وخامت حالِ کوهنورد خوزستانی در مسیر صعود به قله سِن بُران اشترانکوه و اعلام وضعیت فوق‌العاده، اکیپی ۸ نفره از عوامل امدادی مستقر در جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا به محل مورد نظر اعزام شدند.
 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان، این حادثه درزمان حرکت به سمت قله در پناهگاه گل گل رخ داده و این کوهنورد ۵۹ ساله شوشتری به علت عدم آمادگی در رویارویی با این شرایط، دچار ارتفاع زدگی و حمله قلبی شده که خوشبختانه با کمک‌رسانی به‌موقع عوامل امدادی این فرد، با رعایت نکات ایمنی لازم عملیات انتقال وی به دامنه قله، در حال انجام گرفتن است.
 محمدی تصریح نمود: شرایط بد منطقه و تاریکی و نبود نور لازم مسیر، انتقال این فرد با آرامی روبرو کرده است و همین امر باعث می‌شود که عملیات انتقال، به‌کندی و تا ساعاتی از بامداد فردا ادامه خواهد داشت.
 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان در پایان یادآور شد: از همه کسانی که قصد حرکت به نقاط مرتفع و قلل سخت گذر دارند، ضمن رعایت نکات ایمنی و داشتن اطلاعات کافی از مقصد خود، با هیات کوهنوردی استان هماهنگی نمایند تا از هرگونه اتفاق احتمالی جلوگیری شود.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-03-15 18:09
بهتر است کوهنوردان مسن در زمان صعود به کوههای لرستان در قالب تیم و به صورت گروهی به ارتفاعات صعود کنند .این چندمین حادثه است که ظرف دو ماه گذشته اتفاق افتاده.
نقل قول کردن
#2 هلناز 1396-03-16 11:22
از کارکنان نیروی امداد و نجات هلال احمر تشکر میشود .خسته نباشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا