یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامي استان، از انهدام و دستگيري 5 نفر باند سوداگر مرگ و كشف 130 كيلو ترياك در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار " محمد قنبري" گفت: در پي اخبار واصله مبني بر فعالیت يک باند گسترده تهيه و توزیع مواد مخدر در سطح لرستان و این‌که سرکرده باند مقاديري مواد مخدر را از استان‌های جنوبي تهيه و به خرم‌آباد انتقال و توسط همدستانش در یکی از روستاهاي تابعه اين شهرستان دپو كرده است، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: تیم‌های عملیاتی این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند را به همراه 4 نفر همدست وي دستگیر كردند.
فرمانده انتظامي لرستان ادامه داد: مأموران در بازرسی از محل اختفاء سوداگران مرگ، مقدار 130 کیلو تریاک کشف و دو دستگاه خودرو سبك از آنان توقیف كردند.
سردار قنبري گفت: اعضاي باند با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفي شدند.
وي همچنین بیان کرد: با عناصر تهيه و توزيع مواد مخدر را يكي از مهم‌ترین اولویت‌های پليس استان در سال جاري عنوان كرد و افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشكوك مراتب را در اولين فرصت به مركز فوریت‌های پليس 110 گزارش دهند.
 
کشف 90 هزار نخ سیگار قاچاق در دلفان
فرمانده انتظامی دلفان از کشف 90 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی نجات کرمی" افزود: مأموران ایست و بازرسی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و بلافاصله آن را توقيف كردند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا