یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران عملیات ویژه پليس آگاهي این فرماندهی سه نفر جاعل و کلاه‌بردار 300 میلیارد ریالی در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار "محمد قنبری" گفت: در پي مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه 300 میلیارد ریال از وی کلاه‌برداری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، شاکی به علت بیماری خاص در یکی از بیمارستان‌های پایتخت تحت درمان بوده است، سه نفر شریک وی از این فرصت استفاده نموده و با جعل اسناد اقدام به فروش اموال شرکت موردنظر کرده‌اند.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه تصریح کرد: مأموران باکارهای اطلاعاتی و پلیسی سه نفر اعضای باند را در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.
سردار قنبری خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود اقرار و اذعان کردند، با راه‌اندازی کارخانه‌ای با مشارکت مالباخته اقدام به تولید محصولات مصرفی نموده که بعد از مدتی شاکی دچار بیماری شده و در بیمارستان بستری می‌شود، متهمان با ترفندهای متقلبانه و با اسناد غیر واقعی از شریک خود 300 میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده‌اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: کلاه‌برداران جهت سیر مراحل قانونی همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر -ظ 1396-03-07 17:33
بفرمایید اینم از سرمایه گذارها که در حقه بازی و سواستفاده از هم سبقت میگیرند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا