یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: جسد مرد جوانی 37 ساله که 2 روز پیش در سد هاله کوهدشت غرق شده بود توسط نیروی امدادی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرم‌آباد پیدا و تحویل پزشکی قانونی شد.
به گزارش یافته، "امیر محمد حسنوند" روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در حالی که غواصانی از تهران، ایلام و البرز در محل حادثه بودند اما جسد این جوان غرق شده پیدا نشد تا اینکه نیروی‌های امدادی آتش‌نشانی خرم‌آباد موفق به پیدا کردن جسد این جوان شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد با اشاره به اینکه این جوان هنگام آب‌تنی به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده بود گفت: رعایت موارد ایمنی یکی از توصیه‌های مهمی است که مردم هنگام تفریح کنار رودخانه و دریاچه‌ها باید به آن توجه کافی را داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 اهورا 1396-02-23 14:11
چرا آتش نشانی کوهدشت هیچ اقدامی نکردند البته از اقدامات آتش نشانی خرم آباد تشکر میکنم اما چرا کوهدشت نباید امکاناتات آتش نشانی درست وحسابی داشته باشه
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-02-23 14:39
سالهاست که در لرستان مردم در رودخانه ها و سدها غرق میشن بعد اعلام می کنند تقاضای غواص از شهرهای دیگر شده . چرا اموزش غواصی برای عده ایی از کارکنان اتش نشانی یا سایر گروه های امداد و نجات لرستان نمیزارن ؟
نقل قول کردن
#3 کجر ازادبخت 1396-02-23 23:18
موقعیکه کار تمام میسشود 110 میرسد اتش نشانی میرسد بعد از مرگ سهراب بی نوش دارو میرسد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا