یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: سارقی که از 45 منزل در شهرستان شیراز سرقت کرده بود در لرستان دستگیر شد.
به گزارش  یافته به نقل از  فرتاک نیوز، سرهنگ سیروس حیدری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با بررسی صحنه‌های سرقت و دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرائم، متوجه شدند سرقت‌ها توسط فردی به هویت 'م-پ' که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است، انجام شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: پس از تحقیقاتی که پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارق انجام داد، ماموران مطلع شدند نامبرده هنگام سرقت در شهرستان خرم آباد دستگیر و روانه زندان شده است.
حیدری، افزود: پس از هماهنگی قضایی، تیمی از ماموران پلیس آگاهی به شهرستان خرم آباد اعزام شدند و متهم یاد شده به شیراز انتقال داده شد.
او بیان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به 45 فقره سرقت منزل در شهرستان شیراز اقرار کرد که تا کنون 31 نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد. رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه تردد و پرسه زنی افراد مشکوک که احتمال انجام سرقت و یا هرگونه جرمی توسط آنان وجود دارد، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1396-02-22 07:34
کار پلیس لرستان بیست بیسته حداقل ی تشکر از پلیس لرستان میکردن..
نقل قول کردن
#2 همشهری 1396-02-22 10:38
زرنگی یعنی این بالا بردن درامدعیر نفتی برای استان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا