یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: در پی بارش‌های روزهای اخیر در لرستان به منازل روستایی، راه‌ها و شبکه برق استان خساراتی وارد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین جزئیات بارش‌های اخیر در استان گفت: در شهرستان دورود ۳۹ میلی‌متر، بروجرد ۳۷ میلی‌متر، پل‌دختر ۲۳ میلی‌متر، الشتر ۲۰ میلی‌متر و خرم‌آباد ۱۵ میلی‌متر، رومشگان ۱۳ میلی‌متر، نورآباد ۱۰ میلی‌متر، ازنا ۹ میلی‌متر، الیگودرز ۵ میلی‌متر و کوهدشت 2 میلی‌متر باران باریده است.
وی افزود: در این چند روزه متوسط بارندگی‌ها در لرستان ۱۷ میل متر بوده است.
آریایی با اشاره به جاری شدن سیلاب و وارد شدن خسارت به شبکه توزیع برق، برخی راه‌ها، پل‌ها و محورهای ارتباطی استان در پی این بارش‌ها گفت: در برخی مناطق شاهد ریزش کوه بودیم، ضمن این که در بارندگی‌های اخیر شاهد آب گرفتی برخی معابر شهری روستایی و همچنین ورود روان آب‌ها به برخی منازل مسکونی بودیم.
 وی به شروع عملیات ترمیم راه‌ها توسط اداره کل راهداری لرستان اشاره کرد و افزود: بررسی میزان خسارت توسط بنیاد مسکن، توزیع چادر و اقلام امدادی بین عشایر، عادی‌سازی اوضاع با حضور نیروهای مرتبط در مناطق خسارت دیده با هماهنگی فرمانداری‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

http://yaftenews.ir/images/stories3/haseil.JPG

دیدگاه‌ها  

#1 احمد رضا 1396-02-16 23:18
بارش تگرگ بعد از ظهر روز جمعه
باعث شکسته شدن شیشه ی عقب خودرو ما در منطقه ی سراب حمام پلدختر شد. تا رسیدیم خرم آباد کلی آب داخل ماشین جمع شد. سیم های برق جلگه قطع شده بود و بعضی جاها هم کوه کنار جاده ریزش کرده و باعث ترافیک شده بود. خدا را شکر به کسی آسیب نرسید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا