یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان لرستان گفت: کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان، عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز از طریق خرید گوشی دست دوم را شناسایی و دستگیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ دوم فرهاد ابدال چگنی اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی و اظهارات وی در‌ این پلیس، علیرغم اینکه کارت بانکی در ید خودش بوده و آن‌را را به کسی تحویل ننموده است با بررسی حسابش متوجه گردیده است مبلغ 25 میلیون ریال توسط شخصی ناشناس از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی برداشت شده است لذا پیگیری پرونده بلافاصله در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد نامبرده به دنبال دریافت پیامک‌های کسر وجه، پس از مراجعه به بانک متوجه برداشت غیرقانونی وجه از طریق موبایل بانک توسط فردی ناشناس از حسابش شده است.
 این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و به‌کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.
 سرهنگ چگنی گفت: متهم اقدام به خرید گوشی دست‌دوم از برادر شاکیِ نموده و با توجه به اینکه مشخصات و رمز دوم کارت عابر بانک موضوع پرونده در گوشی مذبور ذخیره شده بود. مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.
 رئیس پلیس فتا لرستان ضمن بیان این مطلب که متهم جهت انجام مراحل قانونی به دادسرا اعزام گردید از شهروندان خواست حتی‌المقدور از ذخیره اطلاعات شخصی و به‌خصوص اطلاعات کارت‌بانکی بر روی تلفن همراه خودداری نمایند.
 سرهنگ چگنی در پایان گفت: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه‌شدن با هرگونه مشكل از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 سلیمانی 1396-01-31 18:52
ای کاش شهردار منطقه ۳ سری به سرویسهای بهداشتی پارک بهشت بزنند خواهند دید که همواره قفل هستند مردمی چه برای ورزش صبحگاهی کوچه برای گذراندن اوقات به پارک میایند چه مشکلاتی دارند?!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا