یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رییس دیوان محاسبات گزارشی از بازگشت حقوق‌های نامتعارف به خزانه به اعضای کمیسیون ارائه کرد.
به گزارش یافته، "محمدمهدی مفتح" در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: نخستین نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور رئیس، دادستان و معاونان دیوان محاسبات تشکیل شد که رییس دیوان محاسبات گزارشی از عملکرد دیوان طی چند ماه شروع فعالیتش ارائه کرد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تیم جدید دیوان محاسبات دو فعالیت عمده طی ماه‌های اخیر انجام داده است، افزود: تفریغ بودجه 94 و رسیدگی به حساب‌ها و اسناد مالی و بازگشت پول به خزانه و حساب‌های دولتی ازجمله فعالیت‌های دیوان محاسبات بوده است.
 
حسابرسی بر مبنای عملکرد دستور کار دیوان محاسبات در سال 96
مفتح ادامه داد: رئیس دیوان محاسبات گزارشی از مبالغ عودت داده شده بابت حقوق‌های نجومی و دریافتی‌های غیرمتعارف ارائه کرد.
وی با بیان اینکه مجموعه دیوان محاسبات گزارشی از بازگشت پول به خزانه و حساب‌های دولتی ارائه کرد، یادآور شد: در سال 96 علاوه بر کارهای جاری دیوان محاسبات باید در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی حسابرسی داشته باشد، همچنین حسابرسی بر مبنای عملکرد توسط دیوان انجام می‌شود.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان کمیسیون در این نشست سوالات خود را مطرح کردند که رییس، دادستان و معاونان دیوان محاسبات به این سوالات پاسخ دادند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-01-16 21:28
اینکه حقوقهای نجومی باید به خزانه بازگردد بجای خود اما قشر بازنشسته و حقوق بگیر تقاضای انصاف و عدالت را در پرداخت ها دارند .مثلا دو نفر بازنشسته با یک مدرک و یک سنوات دارای دو مستمری متفاوت با اختلاف یک ال دو میلیون تومان در ماه می باشند .کجای این انصافه ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا