یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی ازنا از کشف یک هزار و 200 سکه تقلبی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ روح الدین پاریاد اظهار داشت: با مراجعه یک شهروند کرمانشاهی به پلیس آگاهی شهرستان ازنا مبنی بر اینکه فردی از طریق ارسال پیامک و فروش سکه‌های تقلبی از وی کلاه‌برداری کرده است موضوع به‌صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری کلاه‌برداران در دستور کار مأموران پلیس آگاهی ازنا قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کلاه‌بردار با نشان دادن نمونه اصلی سکه مابقی سکه‌ها را به ارزش 220 میلیون ریال به مالباخته فروخته و متواری می‌شود افزود: خریدار بعد از پی بردن تقلبی بودن سکه‌ها به پلیس آگاهی ازنا مراجعه می‌کند.
پاریاد با اشاره به اینکه با همکاری مالباخته و کارهای اطلاعاتی، کلاه‌بردار در حوالی ازنا شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به جرم خود اعتراف و یک هزار و ۲۰۰ سکه تقلبی از وی کشف شد و متهم این پرونده به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی شده است.
فرمانده انتظامی ازنا از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی، مراقب شیطنت‌های کلاه‌برداران بخصوص شبکه‌های اجتماعی بوده تا در دام افراد شیاد و کلاه‌بردار گرفتار نشوند.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد رضا 1396-01-13 11:24
خدا ازشون نگذره
این چنین افرادی دارن با سوء استفاده از اعتقادات و مقدسات ملت به منافع نامشروع خودشون میرسن.
چند سال پیش هم یکی از این افراد کلاهبردار با یکی از اعضای خانواده ما تماس گرفت و با قسم دادن به ائمه اطهار قصد کلاهبرداری و فروش گنج مکشوفه داشتن که خدا رو شکر با مشورت خانواده پی بردیم که تقلب در کار این فرد هست.

خدا را بر آن بنده بخشایش است
که خلق از وجودش در آسایش است
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-01-13 19:16
خیلی عجیبه تمام این سکه های تقلبی مربوط به ازناست .تا بحال بارها و بارها در ازنا سکه تقلبی کشف شده .
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-01-14 11:06
تکرار همچین مورد کلاهبرداری در شهرستان ازنا قابل توجه است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا