یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان، عامل برداشت اينترنتي را شناسايي و دستگير کردند.
http://yaftenews.ir/images/95/1-95/dastgiri.jpgبه گزارش  پايگاه خبري یافته، سرهنگ " فرهاد ابدال چگنی " رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات انتظامي لرستان گفت: در پي مراجعه شهروند لرستانی با در دست داشتن مرجوعه‌ای قضايي مبني بر برداشت اينترنتي غيرمجاز به مبلغ 5 ميليون ريال جهت خريد شارژ و پرداخت قبوض ، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات اوليه از شاکي ، مشخص شد نامبرده به دنبال دريافت پیامک‌های کسر وجه ، پس از مراجعه به بانک متوجه برداشت غيرقانوني وجه از طريق موبايل بانک و توسط فردي ناشناس از حسابش شده است.
سرهنگ ابدال چگني تصريح کرد : کارشناسان پليس فتا با انجام اقدامات فني و به‌کارگیری شگردهای خاص پليسي ، مجرم را شناسايي و پس از اخذ دستور مقام قضايي وي را دستگير کردند.
وي اظهار داشت : متهم که از دوستان شاکي است در بازجویی‌های فني صراحتاً به بزه انتسابي معترف و هدف از اين کار را ، کسب منافع مالي بیان كرد .
رئيس پليس فتا لرستان در پايان ضمن بيان اين مطلب که متهم جهت انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد ، از شهروندان خواست ؛ در صورت مواجه با هرگونه مشکل در فضاي مجازي ، موضوع را با شماره تلفن 2182055 در ميان بگذارند .

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا