یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد از فوت يك مرد 45 ساله و دختر 15 ساله‌اش براثر گازگرفتگی در بخش اشترينان خبر داد.
مرگ خاموش خادم مسجد در بروجردبه گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ «عليرضا دليري" گفت: در پي اعلام مركز فوریت‌های پليسي 110 مبني بر گازگرفتگی دو نفر در بخش اشترينان بروجرد، بلافاصله مأموران انتظامي و امدادي جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وي افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردي همراه دخترش در منزل در حال استراحت بودند که براثر گازگرفتگی دچار خفگي شده‌اند.
فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد بيان داشت: متأسفانه اين مرد 45 ساله و دختر 15 ساله‌اش پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست دادند که كارشناسان علت فوت آنان را تنفس گاز مونوكسيد كربن منتشرشده از وسايل گرمايشي عنوان کرده‌اند.
دليري به شهروندان توصيه کرد: با توجه به افزايش سرما و کاهش دماي هوا در استفاده از وسايل گرمايشي نکات ايمني را رعايت کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-11-13 17:54
من سری قبل پیشنهاد نصب سنسور منواکسید کربن را بصورت اجباری توسط شرکت گاز برای منازل مسکونی دادم .اگر شرکت گاز این سنسورها را در زمان لوله کشی گاز برای منازل مسکونی نصب کند جلو خیلی از حوادث گرفته میشه علاوه بر ان در یک فراخوانی با بازه زمانی معین کنتورهای قدیم گاز را هم میتوانند به سنسور مجهز کنند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا