یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس فتا لرستان گفت: کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان لرستان، عامل انتشار دهنده تصاویر خصوصی را شناسایی و دستگیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ دوم فرهاد ابدال چگنی با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به هویت معلوم و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی ضمن توهین و اهانت به وی اقدام‌ به انتشار تصاویر خصوصی نامبرده نموده است. لذا مراتب در دستور کار کارشناسان‌ این پلیس قرار گرفت.
 این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات کارشناسانه و بررسی‌های فنی به عمل آمده، شخص انتشار دهنده تصاویر که قبلاً در یک آرایشگاه زنانه همکار شاکی بوده است، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر‌ و پس از ارائه مستندات‌ و مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی معترف‌، نهایتاً متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان گردید.
رئیس پلیس فتا لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی، با مراجعه به وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی در میان بگذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1395-10-29 19:52
ضمن خسته نباشید به پلیس فتا استان لرستان،دربعضی از کانلها و سایتهای داخلی در استان
نسبت به فروش مواد مخدر و وسایل انحرافات جنسی می نمایند لطفا نسبت به این موارد جدیت بیشتری میطلبد
نقل قول کردن
#2 اکبر ظ 1395-10-30 07:36
درود بر پلیس فتا . با اینگونه افراد باید با شدت عمل برخورد کرد متاسفانه بعضی از افراد اختلافات کاری را به مسائل شخصی پیوند می زنند که باعث تخریب وجهه دیگران می شود .
نقل قول کردن
#3 سارا 1395-11-02 00:51
پلیس فتا در خرم اباد کارش رو با دقت و درستی انجام میده،دوستانی ک در معرض پخش عکسهای خصوصیشون بودن یا مزاحمتهای اینترنتی داشتند تایید میکنند ک فتا خیلی پیگیر و سختگیرانه عمل میکنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا