یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دانشجوی بروجردی ترم یک رشته فیزیک دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد فوت شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، همایونی‌فر، در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، ضمن اعلام این خبر که حدود ساعت 9:30 صبح جمعه یکی از دانشجویان خوابگاه فجر دانشگاه فردوسی مشهد فوت شد، گفت: م.د، دانشجوی ترم یک رشته فیزیک دانشکده علوم پایه این دانشگاه ساعت 9:30 صبح جمعه دچار مشکل می‌شود و هم اتاقی‌های وی این اتفاق را به مرکز پیام دانشگاه اطلاع می‌دهند.
وی ادامه داد: پس از مراجعه همکاران و اطلاع‌رسانی به اورژانس این دانشجو را به بیمارستان اعزام می‌کنند که متأسفانه قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.
مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ضمن اشاره به اینکه در خصوص علت این اتفاق اطلاعات کافی در دست نیست، تصریح کرد: پس از اطلاع از فوت این دانشجو به خانواده وی خبر داده شد و پس از آن تشریفات قانونی انجام و پیکر این دانشجوی متوفی به خانواده‌اش تحویل داده شد.
همایونی فر ادامه داد: در حال حاضر پزشکی قانونی در حال آزمایش برای دست یافتن به علت فوت این دانشجوست.
وی با بیان اینکه این دانشجو، یکی از دانشجویان با استعداد و درخشان دانشگاه بود، خاطرنشان کرد: سوابق تحصیلی درخشان و همچنین متدین بودن این دانشجو احتمال خودکشی او را رد می‌کند.
مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ضمن اظهار تاسف از این اتفاق دردناک یادآور شد: آنچه مشخص است، این است که تا زمانی که پزشکی قانونی نتایج آزمایش‌ها را که احتمالاً تا دو ماه آینده آماده می‌شود، نمی‌توانیم در این خصوص اظهارنظر داشته باشیم.
وی در پایان از اینکه دانشجوی متوفی سابقه بیماری داشته یا خیر؟ اظهار بی‌اطلاعی کرد و ابراز داشت: خانواده وی نیز در این خصوص بی‌اطلاع بودند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند1 1395-10-19 11:37
لطفا پیگیر این قضیه در سطح کشور باشید و همانطور که در حادثه دانشجوی ایلامی این همه تبلیغات منفی بر علیه لرستان بود و وزیر فرهنگ پیام تسلیت داد حالا شما این قضیه بسیار مشکوک که احتمال قتل بسیار زیاد است را پیگیری کنید
نقل قول کردن
#2 میلاد 1395-10-19 12:32
مهندس دالوند عزیز
سکته قلبی علت فوت ایشون بود
خدا بیامرزه این عزیز رو
نقل قول کردن
#3 دالوند 1395-10-20 14:59
مرحوم مهندس ... فرزند تقی.
از طایفه بزرگ دالوند. دیروز با حضور پرشور مردم در شهر زاغه تشییع و در بهشت رضای این شهر به خاک سپرده شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا