یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پاکبان خرم‌آبادی صبح امروز طی تصادف با یک خودرو پراید در حین انجام‌وظیفه مجروح و به بیمارستان انتقال پیدا کرد.
به گزارش مهر، صبح امروز احمد سیفی یکی از پاکبان های شهر خرم‌آباد حین انجام‌وظیفه با یک خودرو پراید تصادف کرد و مجروح شد.
بر اساس این گزارش، صبح امروز در محل میدان دانشجو خرم‌آباد پاکبان خرم‌آبادی در حال انجام‌وظیفه خود بوده که یک دستگاه خودرو سواری پراید با خط ویژه به وی برخورد کرد و باعث جراحت این پاکبان شد و پس از وقوع حادثه از محل متواری شد.
پیگیری مسئولان برای توقیف خودرو و دستگیری راننده متواری در جریان است.
عصر امروز نیز مدیرعامل تاکسیرانی خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد، شهردار منطقه ۳ خرم‌آباد و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از این پاکبان مجروح عیادت کردند و از زحمات این قشر زحمت‌کش تقدیر و تشکر به عمل آمد و ضمن پیگیری در خصوص توقیف خودرو متواری شده، خانواده این پاکبان برای سیر مراحل قضایی حادثه راهنمایی شدند.


دیدگاه‌ها  

#1 دریک 1395-10-17 09:55
متاسفانه این زحمت کشان که بایستی برای شبرنگ داد داشته باشند فاقد لباس فرم میباشند و حتی کاری حمل زباله بدون علائم و یا شبرنگ در کنار بلوار وسط خیابان رها میکنند. هر روز صبح این موضوع رو میبینم
نقل قول کردن
#2 سبز قلی 1395-10-17 16:43
با سلام حضور بموقع مسعولیین و ارج نهادن به جایگاه این عزیز رو به فال نیک میگیریم از این بزرگواران بابت این اقدام انسان دوستانه تشکر میکنیم
نقل قول کردن
#3 همشهري 1395-10-18 10:15
در جواب جناب دريك بايد بگم كه اتفاقا مدتيه كه پاكبان هاي شهر با لباس فرم مرتب در شهر فعاليت ميكنند. پس لطفا تقصير راننده را گردن پاكبان زحمتكش نيندازيد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا