یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بخشدار زز و ماهرو گفت: نجات‌گران پایگاه امداد کوهستان شول‌آباد طی دو عملیات نجات در شب گذشته جان 6 نفر را از مرگ نجات دادند.
به گزارش پایگاه خبری یافته: "محمد قدمی" با اعلام این خبر گفت: ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته، طی یک تماس تلفنی مبنی بر گرفتار شدن یک خودرو وانت به همراه 4 نفر سرنشین از ساعت 6 عصر روز گذشته در مسیر الیگودرز به شول‌آباد، نیروهای پایگاه امداد کوهستان شول‌آباد به منطقه اعزام و پس از 2 ساعت عملیات جستجو سرنشینان خودروی وانت که دچار نقص فنی شده بود و در آستانه سرمازدگی بودند را نجات داده و به شهر شول‌آباد منتقل کردند.
وی گفت: در یک عملیات دیگر در ساعت 4 و 30 دقیقه صبح در تماسی مبنی بر مفقود شدن یک خودروی نیسان که در حال حمل دام از گلی چاس به سمت شول‌آباد بوده، تیم امداد کوهستان شول‌آباد به منطقه اعزام گردید که در بین راه با مسدود شدن گردنه شاهرود به علت برف و کولاک شدید نجات‌گران به‌ناچار پیاده به عملیات جستجو ادامه داده و پس از 3 ساعت و طی مسافت 4 کیلومتری گردنه شاهرود خودروی نیسان که از جاده خارج شده بود را پیدا کردند.
 قدمی گفت: در بررسی‌های اولیه دام‌های داخل نیسان از سرما تلف شده بود و 2 نفر سرنشین نیسان که یکی از آن‌ها در حالت نیمه هوشیار بود بلافاصله به پایین منتقل نموده و از مرگ نجات یافتند.
وی گفت: راننده نیسان از کمر به پایین بر اثر سرمازدگی شدید بی‌حس شده بود که توسط نجات‌گران پایگاه امداد و نجات کوهستان شول‌آباد از مرگ حتمی نجات یافتند و سه کیلومتر پیاده تا نزدیک آمبولانس انتقال داده شدند.
شایان ذکر است پایگاه امداد و نجات کوهستان شول‌آباد در سال 1378 تأسیس و تاکنون در حال ارائه خدمات امداد و نجات به آسیب دیدگان از حوادث و سوانح می‌باشد.


دیدگاه‌ها  

#1 حامدنصیری خرم اباد 1395-09-27 17:11
سلام.خوا قوت به داوطلبین پرتلاش حلال امر که با حقوقی اندک کمک های بسیاربزرگی به حادثه دیدگاه انجام میدان. عملیات های مناطق سردسیر بسیار سخت و دشواراست
نقل قول کردن
#2 ذلقی 1395-09-28 00:38
سرماش برای ماست و آبش برای دیگران
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا