یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم‌آباد ، از کشف 374 پتو و روبالشي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " سرهنگ صفي اله بيرانوند" گفت: مأموران انتظامي پاسگاه رباط شهرستان خرم‌آباد در اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه پژو پارس مشكوك و آن را توقيف كردند.
وي با اشاره به اينکه مأموران در بازرسي از اين خودرو، 350 تخته پتو و 27 روبالشي قاچاق فاقد هر گونه مدارك مثبتِ گمركي كشف كردند، ادامه داد: کالاي قاچاق کشف شده از سمت استان‌های جنوبي بارگيري شده بود.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد ارزش كالاي کشف‌شده را بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه 240 ميليون ريال اعلام کرد و عنوان كرد: در اين خصوص يك نفر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

  کشف بيش از 300 کيلو مواد مخدر و انهدام 13 باند در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد، از انهدام 13 باند تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف 323 کيلو و 875 گرم انواع مواد طي هشت ماه نخست امسال، در اين شهرستان، خبر داد.
سرهنگ " عليرضا دليري" گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همكاري كلانتري و پاسگاه‌های اين شهرستان در هشت‌ماهه نخست سال جاري، موفق به کشف مقدار 323 کيلو و 875 گرم انواع مواد مخدر شدند.
وي در ادامه افزود: در این مدت 13 باند سوداگر مرگ منهدم و دو هزار و 785 فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر نيز دستگير شد.
فرمانده انتظامي بروجرد موفقيت پليس را، نتيجه همکاري و تعامل خوب مردم با پليس، دانست.
دليري همکاري و تعامل را، نشان از آگاهي مردم نسبت به پليس برشمرد و گفت: پليس تمام توان خود را در راستاي خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنيت اجتماعي مردم، جلب مشارکت و اعتماد مردم بکار خواهد گرفت.

 دستگيري سارق و کشف 21 فقره سرقت در خرم‌آباد
- فرمانده انتظامي خرم‌آباد از دستگيري يك سارق و کشف 21 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ «صفي اله بيرانوند» گفت: در پي چندين فقره سرقت محتويات داخل خودرو در خرم‌آباد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي با بيان اينکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي يك سارق سابقه‌دار را در خرم‌آباد شناسايي و دستگير كردند، افزود: وي به جرم خود با همدستي 12 مال‌خر اعتراف كرد كه در عملياتي ديگر همدستان وي نيز دستگير شدند.
بيرانوند تصريح کرد: از اين سارق سابقه‌دار تاکنون 21 فقره سرقت محتويات داخل خودرو کشف‌شده است.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد وقوع بيشتر سرقت‌ها را كم‌توجهي مالباختگان در نگهداري و عدم به‌کارگیری تجهيزات ايمني در وسايل نقليه و اماکن برشمرد و پيشگيري را مهم‌ترین و کاربردی‌ترین راه مقابله با اين گونه سرقت‌ها دانست و بر مشارکت نهادها و مردم با پليس در مبارزه با سرقت تأکید کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1395-09-24 20:16
واقعا رو بالش و پتو کالای قاچاق محسوب میشه؟اگه جوانان استان از بیکاری این اجناس را از شهرهای مجاور میاورن تا هم درامدی داشته باشند و هم مردم خریو با قیمت مناسبی خواهند داشت کجای این قاچاق است اگر قرار قاچاق باشه باید از مرزها و بنادر جلوگیری شود
نقل قول کردن
#2 رستمی 1395-09-24 21:33
تمام معضلات ما از فقر و نداری و بیکاری و توسعه نیافتگی است.
فقراقتصادی مقدمه فقر فرهنگی است
نقل قول کردن
#3 امیر عباس قم 1395-09-25 07:52
با سلام و تشکر از مسئولان سایت
در انتخاب عنوان دقت کنید برای این خبر عنوان خوبی انتخاب نشده (روبالشی و پتو ) خبر می توانست عنوان بهتری داشته باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا