یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار پل‌دختر از لزوم آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و اجرایی برای مقابله با سیلاب خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " نعمت‌الله دستیاری" عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای روزهای آینده، سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان وقوع سیل در استان را پیش‌بینی کرده، لذا همه دستگاه‌های اجرایی باید در آمادگی کامل باشند.
وی با اعلام این که این بارش‌ها ممکن است موجب بروز سیلاب، آب‌گرفتی و طغیان رودخانه شود، افزود: شهرداران، بخشداران و همه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را برای مقابله با بحران داشته باشند.
فرماندار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنانش از مردم درخواست کرد تا از تردد و تجمع غیرضروری در نقاط ناامن، حادثه‌خیز و مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

http://yaftenews.ir/images/95/1-95/mamolanm.jpg

 

هشدار آب‌گرفتگی در استان‌های غربی و جنوب غربی کشور

سازمان هواشناسی با ورود سامانه جدید بارشی در خصوص آب‌گرفتگی استان‌های غرب و جنوب غربی کشور هشدار داد.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور در شبکه خبر گفت: با ورود و سپس فعالیت این سامانه بارشی مدیترانه‌ای که تا پایان هفته ماندگار خواهد بود احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی در ۹ استان ایران وجود دارد.
امیر نقشینه افزود: استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، شمال شرق چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس استان‌هایی هستند که احتمال آب‌گرفتگی در آن‌ها وجود دارد.
وی همچنین عنوان کرد که تمامی مسافران استان‌های نیمه غربی، مرکزی، سواحل خزر و خلیج‌فارس باید به‌تمامی تمهیدات اندیشیده شده توجه کنند البته کشاورزان مناطق بارانی ذکرشده نیز باید رگبار و رعدوبرق را جدی بگیرند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 خایدالو سیتی 1395-09-10 19:11
مسئولین یافته خواهشن به گوش شهردار برسونین سه راه گلدشت کانال انتقال آبش نیمه کاره رها شده..چرا در این امر مسئول پروژه زیرگذر بهارستان کوتاهی کرده..
نقل قول کردن
#2 سپهر 1395-09-10 22:29
خدا ای بارونه سی لرسو وه خیر بگذرونه.آخه چنی موئن مری میحا سیل زمان حضرت نوح آخر ای هفته تکرار بوئه!
نقل قول کردن
#3 حمید بهاروند 1395-09-11 02:30
شهری که با ده میلیمتر بارندگی دچار خسارت سنگین میشود کاملا مشخص و معلومه که ایراد کاراز کجاست . از هواشناسی یا آنهایی که بخاطر منافع خود فقط فقط ساخته اند و ساخته اند و حتی یک متر زمین خاکی و نفوذ پذیر در این دره زیبا که روزی باغهایش زبانزد همه ایرانیان بود باقی نگذاشته اند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا